Volgers

zondag 19 juni 2011

40...


Vandaag een kaart voor mijn knutselvriendin Joke, die afgelopen donderdag 40 jaar is geworden.
Aangezien ik haar de kaart gisteren heb gebracht, mag deze nu eindelijk op mijn blog staan. :-D
De basis is linnenkarton, kant-en -klaar gekocht in de hobbywinkel (soms mag je het jezelf makkelijk maken, vind ik)
Daarop heb ik designpapier geplakt, van "Eskimo Kisses" (Basic Grey).
De linten zijn beiden van Stampin' Up, Pink Pirouette en Rich Razzleberry.
De "40" heb ik gemaakt op de PC en uitgeprint op papier van SU (Very Vanilla), 
daarna uitgesneden met de BigShot, net als het randje er om heen.

Het afdrukje is (of course) een Magnolia en ingekleurd met Copics.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Huid/Wangen: E53-E51-E50-R00
Haren/schoenen: C9-C7-C5
Jurk/sokken: RV66-RV21-RV11-RV10

Het afdrukje is gemat op papier van SU, namelijk op Rich Razzleberry en Pink Pirouette.
De brads op de 4 hoeken zijn ook van de serie "Eskimo Kisses".
De witte bloemen zijn van Artemio, bloemenkernen uit eigen voorraad (ooit eens bij een webshop gekocht) en deze brads zijn ook van "Eskimo Kisses". De parels op de 4 buitenste hoeken zijn van Stampin' Up.


De binnenkant van de kaart heb ik versierd met dezelfde "40" die ik op de voorkant heb gebruikt, Joke zal weten dat ze deze mijlpaal bereikt heeft.
 ;-D
(en op deze manier heb ik subtiel de tape, waarmee het lint bevestigd is aan de binnenkant, een beetje verborgen.)


De achterkant van de kaart heb ik gebruikt voor de "wens", omdat er binnenin geen plaats meer was.
De tekst is van Inkerbell Stamps en erg leuk bedacht voor de gelegenheid!!!
Het papier wat ik aan de achterkant gebruikt heb is wederom van Stampin' Up en "Eskimo Kisses".
Bovenin het designpapier heb ik ruimte gelaten voor het volgende label:


Het label zelf is kant-en-klaar en heb ik gekregen bij een webshop-bestelling.
De randen zijn gesponst met SU-inkt (Rich Razzleberry) en de stempel die ik voor de boven- en onderkant heb gebruikt is ook van SU, net als de bloemen (inkt=Pink Pirouette).
De letters "TEGOEDBON" heb ik gestempeld met mijn magneetstempel met de losse letters die daarbij horen, ooit eens gekocht bij de Action.

Op de achterkant heb ik geschreven voor welk bedrag Joke wat mag gaan uitzoeken bij een hobbywinkel hier in de buurt.
Leek me wel een toepasselijk kado en zo kunnen we een hele leuke middag hebben samen.
Want wie wil er nu niet gezellig naar een hobbywinkel toe???

:-D :-D :-D :-D :-D

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Fijne (vader)dag nog.

Liefs, San

9 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoy san
nou een geweldig leuke kaart is het geworden en ja 40 is altijd beladen,ha,ha mijn dochter word volgend jaar 40 maar wil haar verjaardag niet vieren,maar ja dat is nog even ver weg,hi,hi!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

ach, zo hebben we allemaal ons 'truukjes' om dingen te camoufleren ....hele leuke kaart hoor ! alle kantjes versierd ! wat een job,
groetjes, martina
x

Christine zei

Amai Sandra je maakte er je werk van! Volledig afgewerkt en heel mooi resultaat! Je vriendin zal dit zeker weten te waarderen!
Liefs
Christine

Marja Rolfes zei

Hoi Sandra!! Wat een ontzettend leuke kaart met een leuk kado!!! Ik weet zeker dat jullie zullen slagen in de hobbywinkel!! ;)
xxx
Dutch Tulip
Marja

Anneke. zei

Wat een schatje, Sandra. Wat leuk om op deze manier een te goed bon weg te geven en natuurlijk ook om te krijgen.
Groetjes Anneke.

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi Sandra.

What a beauty.. Zo mooi gedaan weer. Alle details zijn zo liefelijk bij elkaar gestopt. I think that's what they mean with eye candy.. en je wordt er niet eens dik van. Prachtig. Thanks for sharing, maar weer. Lief hoor hoe je zo de tijd neemt om alle details op te schrijven.

Inky hugs, Pauline

Margo zei

Wat prachtig Sandra en inderdaad een tof kado, je zal je (spijtig genoeg) moeten opofferen om mee te gaan he :) LOL
Liefs
Margo

Karin zei

Hello Sandra,
Wat een bofkont, je vriendin. Zo'n mooie kaart én tegoedbon. Dat wordt vermoedelijk een leuk dagje samen uit.
Ik heb tijdens mijn verlof veel van je creaties gemist. Ze zijn allemaal heel mooi!
Groetjes en dank voor je altijd lieve reacties op mijn blog

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie kaart en een tegoedbon is altijd handig, is iedereen ide creatief is altijd blij mee toch.
Groetjes Saskia