Volgers

vrijdag 3 juni 2011

Hello Friend



Goeiemorgen!
Wat een mooie purperen dag was het woensdag!
De ene mooie kaart na de andere kwam in beeld. Prachtig!
Iedereen bedankt voor de superleuke en lieve reacties op mijn kaart, altijd leuk om te lezen.
Het blijft bijzonder dat je waardering krijgt voor wat je doet, dat geeft de mens moed om lekker ermee door te gaan.
:-D

Gisteren had ik een deel van de dag het "rijk alleen" thuis, dus ben ik heerlijk aan de slag gegaan.
Vandaar dit kaartje, heb er wel lang over gedaan om het zo te bedenken zoals het nu is. Er gaat altijd veel passen en meten aan vooraf, voordat het helemaal naar mijn zin is.
Maar dat zal iedereen ongetwijfeld hebben. *LOL*

Dan nu het kaartje zelf:
Cardstock is van Stampin' Up (Old Olive), met daarop designpapier van Eline Pellinkhof (Eline's Flowerz).
Het roze designpapier komt uit dezelfde serie als het groene en daaronder heb ik randjes geplakt die ik gemaakt heb met mijn Martha Stewart pons.
Het afdrukje komt ook van Eline (gekregen van Joke, mijn knutselvriendin) en die heb ik ingekleurd met mijn Copics.

Haren: E27-E25-E23
Huid/wangen: E53-E51-E50-R00
Kleding: (groen)YG63-YG23-YG11
 (roze)RV06-RV04
 (rood)R35             

Dit afdrukje heb ik met dimensionals op een wit ovaal met rood schulprandje geplakt, beiden gemaakt met mijn BigShot, en dit weer op de kaart vastgemaakt.
Lint is van The Ribbon Girls, charm uit eigen voorraad, net als de groene roosjes en de witte bloemen zijn van Artemio.
De tekst stempels zijn van Stampin' Up en als laatste nog 4 pareltjes toegevoegd, om de kaart compleet te maken.

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, dus laat maar weten! ;-)

Gisteren heb ik al een begin gemaakt met de kleurenkaart van Martina, voor komende week is de kleur donkerblauw, lijkt me dus niet zo moeilijk!
Hopelijk krijg ik de komende dagen nog tijd om hem af te maken. En anders máák ik er wel tijd voor! Hahaha!

Ik wens jullie een fijne dag toe en voor diegenen die vrij zijn: lekker genieten van het zonnetje!!
Sterkte voor de mensen die werken vandaag.

Liefs, San

6 opmerkingen:

hennie zei

Ik vind je kaart erg leuk Sandra.
Wat jij beschrijft heb ik ook, eer dat alles naar je zin op de kaart ligt, dat is vaak een heel karwei.
Heb je mijn baboushka kaarten op mijn blog gezien Sandra? Er zijn in de maand mei verschillende kaarten te zien, gisteren ook nog 1 en wel in purper.
Groetjes hennie.

Marja Rolfes zei

Hoi San, wat is dit kaartje leuk geworden. Die layout is fantastisch! De babouska is zoooo leuk!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

deze is heel leuk ! mooi gedaan
groetjes, martina
x

Erna zei

leuk kaartje geworden!!! ennuh, nee, dat heb ik nou nooit, dat ik lang moet nadenken... whahaaa!!!

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Lieve Sandra. Wat een super lief kaartje heb je weer gemaakt. De kleuren zijn zo mooi gekozen. Ik ben ook helemaal weg van die majatroska's uit Rusland. Ze zijn zo vrolijk. Heel mooi hoe je alles bij elkaar hebt gezocht en gevonden. Gewoon perfect!

Inky hugs, Pauline