Volgers

vrijdag 10 juni 2011

I'm sending you...


Hoi lieve mensen!

Dank jullie wel voor de leuke en lieve reacties en vooral complimenten op mijn donkerblauwe kaart (en de andere kaarten natuurlijk ook)!
Zo vreselijk lief van jullie... Moet er telkens van blozen... hahaha!!

Voor vandaag weer een nieuwe kaart gemaakt.
Ik heb de kleuren voor de kaart aangepast aan de kleuren van het afdrukje.
Dus veel roze en beige. 
Gelukkig had ik daar nog genoeg van in huis! Hahaha!

Het cardstock is linnenkarton uit de hobbywinkel en het designpapier komt bij Stampin' Up vandaan 
(of course...)
Het lint is van Eline Pellinkhof en de knoopjes uit eigen voorraad.



Ik heb de volgende Copics gebruikt:
Haren/klompen: E41-E42-E43
Huid/wangen: E50-E51-E53-R00
Jurk/bloem: RV10-RV11-RV21(-YG95)

Afdrukje uitgesneden met de BigShot, net als het randje erom heen.
De roosjes zijn ook weer uit eigen voorraad en de blaadjes heb ik gemaakt met een stansje van SU.
De tekst is van de sheet van Nicole Verkooijen en die heb ik op 2 stukjes cardstock geplakt, die ik heb uitgeponst met bijpassende ponsen van SU.

Een mooie kaart, al zeg ik het zelf.
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, want van jullie reacties kan ik ook weer wat leren, tóch?
:-D

Ik wens jullie een fijn (lang) weekend toe en hopelijk gaat de zon veel schijnen...

Veel liefs, San

7 opmerkingen:

Margo zei

Het is inderdaad een erg mooie kaart Sandra !
Liefs
Margo

Marja Rolfes zei

Hoi San! Wat een mooie kaart! Prachtige kleuren!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Christine zei

Je mag fier zijn Sandra! Je kaartje is geweldig!
Liefs en een fijn weekend!
Christine

martina's kaartjes zei

wat is het een mooie, lichte kaart !
nog een fijn weekend
=)
martina
x

Erna zei

schattig!!

Charlotte zei

Erg mooie kaart Sandra! Het linnenkarton past er zo mooi bij! Ook mooi ingekleurd met de copics!
Liefs,
Charlotte

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Lieve Magnolia, wat heb je een mooi roize jurkje aangekregen vandaag. Je ziet er echt heel netjes uit. Zo lief.. En je bloemetjes zijn ook zo kneuterig, hou ze maar goed vast..dan kunnen er nog meer van je gaan mee genieten.

Inky hugs, Pauline