Volgers

donderdag 1 september 2011

Candy-Time!



Vandaag (27 juli) bestaat mijn blog precies een jaar!
En wat voor een jaar!
Ik heb ondertussen al 43 volgers,
mijn blog is 5129 keer bekeken en
dit is mijn 132e bericht.
Mijn beste bekeken kaart is de gele van het kleurenkaart team met 61 pageviews 
en mijn top 5 qua landen is: 
Nederland (2998 pageviews)
België (1234 pageviews)
Verenigde Staten (345 pageviews)
Canada (142 pageviews)
Duitsland (102 pageviews)

Niet slecht voor het eerste jaar, vind ik!
:-D

En dan nu de candy, als dank-je-wel voor mijn lieve volgers:


16 vellen designpapier (A5) in verschillende kleuren


Een paperblock met vintage designpapier, zakje veertjes, wat stukjes kant,
labeltjes van Stampin' Up en een klein stukje lint.


5 Stempels, waaronder 2 vlinders van Stampin' Up, een Piggy-stamp en 2 stempels met zon en maan.


Dan nog 2 rolletjes lint, doosje vilten bloemen, 
zakje met knijpertjes-chipboard bloemen-grotere vilten bloemen
en een zakje met kleine embellishments, met daarin knoopjes en brads in verschillende kleuren.

Wat moet je doen om kans te maken op deze candy:

-Volger zijn of worden
-Een berichtje plaatsen hieronder
-Een link naar deze candy op je blog zetten, met foto graag

Aangezien het nog volop zomervakantie is, zal ik 1 september de winnaar bekend maken.
Tot zolang blijft het bericht bovenaan mijn blog staan.

Succes ermee!

Liefs, San

30 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Sandra,

proficiat met je blogoversary !
Ik ding graag mee naar je leuke candy !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

hoi sandra,
proficiat met je 'verjaardag! !
goed gedaan.
ik waag mijn kans voor de candy
liefs, martina
x

Charlotte zei

Hoi Sandra!
Ook van mij een gelukkige blog-verjaardag! 43 volgers op één jaar tijd! Dat is erg mooi!
Ik doe graag mee met je candy!
Groetjes,
Charlotte

Marja Rolfes zei

Hoi Sandra, gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan! Wat een prachtige candy, wat lief van je! Ik doe graag mee! Ik heb 1 foto in de side bar van m'n blog geplaatst, die met de stempeltjes!
Hartelijke groetjes
xxx
Dutch Tulip
Marja

Margo zei

Hoi Sandra,
het lukt me niet om je foto te plaatsen ! Ik blijf proberen hoor, hij geeft telkens een error :(
Liefs
Margo

SandraW zei

@Margo: misschien een andere foto proberen? Of anders morgen of zo? Komt vast wel goed! :-D

GerJanne zei

Hoi Sandra,

ik doe graag mee! Hopelijk lukt het mij in 1 keer de foto te plaatsen!

Groetjes,

GerJanne

Sofieke zei

Wat een leuke candy! Hier wil ik ook graag aan meedoen!

Ik heb je candy op mijn blog gezet: http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com/p/leuke-give-aways.html

Groetjes Sofieke

Mieke zei

Hoi Sandra
Wat leuk, jouw blog verjaart op dezelfde dag als mijn vriend!
Inderdaad een knappe prestatie om op korte tijd zoveel volgers en bezoekjes te krijgen!
Ik doe graag mee met jouw geweldige candy!
Liefs,
Mieke xx

Christine zei

Leuk Sandra! Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik zou zeggen, doe zo voort en ik plaatste je candy op mijn blog met een verwijzing naar de jouwe want ik wil ook wel een kansje wagen!
Liefs
Christine

Simone zei

Haaai San,
Ik heb geen blog - maar ik wil wel zeggen dat je leuke spullen gekozen hebt om te vergeven!
Gefeliciteerd met je leuke verjaardag ook - je hebt je blog prachtig in elkaar gezet en je houdt het leuk bij - ik kijk dagelijks voor nieuws :) Jouw beurt om trots op jezelf te zijn!
Ga zo door ennee... wanneer komt er een nieuw kaartje 'on show'?

Sim

Scrappingann zei

Hoi Sandra,
Gefelicierd me je 1 jarig bestaan, vele volgers zullen er zeker bij komen, je maakt zulke mooie creaties.
Ik doe graag mee met de Candy, volger was ik al en ik heb een "deel" van je Candy op mijn blog geplaatst.
Groetjes van Anja / Scrappingann

Joke zei

Hoi San, wat een hoop reacties al. Cool. Gefeliciteerd met je 1-jarige bestaan van je blog.
Maak nog maar een boel leuke kaartjes.

Kitika zei

I posted your treasures on my sidebar http://kitikas.blogspot.com/
Thanks  for offering such fabulous blog candy.

sjouks kaarten zei

Wauw zeg dat je blog alweer in jaar bestaat. Een jaar vliegt zo om en wat leuk dat je dit met je volgens wilt delen.
Ik doe graag mee met je blogcandy!
Groetjes Sjoukje

Esmeralda zei

Binnen een jaar 43 volgers ! Fantastisch !
Uiteraard sluit ik me ook graag aan bij deze volgers !

chantal zei

proficiat hoor. Ondertussen weer een aantal volgers bij. Ik heb de laatste tijd veel moielijkheden met blogger maar wil het toch nog eens proberen om je candy te plaatsen
liefs en nog veel succes Chantal

Marieke zei

Gefeliciteerd met deze prestatie... Over een jaar hoop ik ook zoveel volgers te hebben en pageviews haha... Ben namelijk nieuw in de blogwereld...

En wat een gave candy zeg! GEWELDIG!

Ik waag graag een gokje om kans te maken op al dit moois!
Fijn weekend, Groetjes van Marieke

Katootje55 zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers en pageviews...
En wat een candy zeg!!! Om een beetje hebberig van te worden.(..lol.) Graag wil ik een kansje wagen. Bedankt dat je deze kans biedt! Ben volger geworden en 1 foto prijkt in mijn sidebar...

Groetjes, Toos

Johanna Visser zei

Gefeliciteerd met je 1 jaar bloggen. Het is wel een geweldige candy en ik waag graag een poging.

Groetjes Johanna

Diana zei

Hoi Sandra gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog, het is een hele mooie candy en waag graag een gokje.

Groet diana

Diana zei

Hoi Sandra

Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog, het is een hele mooie candy en waag een gokje

groet diana

corry'kaart zei

hoy sandra
teneerste gefeliciteerd met je blogverjaardag en met zo een prachtige candy wil ik heel graag een kansje wagen:-))
groetjes van corry

Marijke zei

Ik ben volger geworden want dat was ik nog niet. Vind het een mooie candy dat je weggeeft en hoop dat je een heleboel volgers erbij gaat krijgen.
Ik doe meer hoor en zet je foto op mijn blog.
Groetjes Marijke.

justine zei

Proficet met je één jaar bestaan! Het is een super mooie candy geworden! Ik zal dus zeker een gokje wagen. Hopelijk komen er nog vele jaren erbij! :)
Groetjes

creapleeg zei

Leuke candy
En een verjaardag van je blog is natuurlijk altijd leuk, zeker als je al veel volgers hebt

Groetjes Carol

Hanneke zei

Hoi Sandra,

Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je blog :)!

Wie hier een kijkje heeft genomen
wordt volger en blijft terug komen.
Met al het moois dat jij hier toont
worden jouw blogvolgers visueel beloond.
En nu deze mooie candy van jou
met allemaal spulletjes waar ik van hou.
Daarom waag ik mijn kansje hier
en kom zeker weer kijken met heel veel plezier!

Ik zal je blijven volgen hoor!

Groetjes, Hanneke
hannekesscrapsels.blogspot.com

Lilang zei

Nice gift! :)
Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

lapappilon zei

wow! amazing candy!
please enter my name
I am a follower and will post on my sidebar.

http://lapappilon.blogspot.com/
lapappilon@gmail.com

Hugs
Eva from Serbia

appeltje-eitje zei

Oei het kan nog net geloof ik...supermooie candy, wat een freubelpret.Ik doe mee!

Fijn volger worden en een linkje met foto zal ik ook even plaatsen.

Fijne dag!