Volgers

vrijdag 29 juli 2011

Happy Birthday


Vandaag een kaartje met het nieuwe papier en stempels van Jack&Jill, wat ik laatst in Assen en Groningen heb gekocht.
Ik heb geprobeerd de kleuren (Copics!) van het afdrukje aan te passen aan de kleuren van het papier en ik denk dat ik er redelijk in geslaagd ben.
Het cardstock en het lint komen trouwens van Stampin' Up en deze kleur heet Baja Breeze. 
Ook deze kleur past weer mooi bij het papier.
De steentjes zaten trouwens bij de stempels en ik vond ze er prachtig bij passen.
En meer wilde ik ook niet aan de voorkant doen, anders wordt het veel te druk.


De binnenkant heb ik deze keer ook eens versierd.
Aan de linkerkant heb ik een vakje gemaakt voor het label en zo kan ik meteen de restanten van het lint verbergen.
 ;-)
Rechts heb ik een stuk cardstock met mijn BigShot uitgesneden en meteen een restant van het designpapier gebruikt. Onderin een vlinder geplakt (ook met de BigShot uitgesneden).


En dan het label.
De grootste mal van Marianne Design gebruikt.
Gebruikte stempels zijn van SU, net als de inkt (in de kleuren Baja Breeze en Chocolat Chip).
Het randje van het label heb ik gesponsd met (alweer!) Baja Breeze.
De vlinder heb ik er met dimensionals opgeplakt.
Achterkant van het label heb ik blanco gelaten, zodat er nog een financiële bijdrage opgeplakt kan worden.
:-D

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, feel free to post a comment!

En oh ja, vergeten jullie mijn candy niet??

Fijn weekend gewenst!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Karen Howard zei

Super cute card, I love this image!

Kitika zei

What a beautiful and elegant card with great colors!
Your design is very pretty, Sandra! - I liked the outside and inside!
Great Card!

Margo zei

Oh wat een schatje Sandra !
De binnenkant heb je ook prachtig gemaakt !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

wat is deze leuk ! mooi afdrukje, zachte kleurtjes, gelukt dus
grtjs, amrtina
x

Uhooi zei

Uhooi,,
Wow,, Deze kaart is erg mooi, mooi en lief,,

Uhooi.blogspot.com

corry'kaart zei

hoy sandra
een erg mooi kaartje en ook de binnenkant is erg mooi/leuk
groetjes van corry

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Baja Breeze.. Love that color.. Super lief kaartje weer Sandra. Leuk he om zo nieuwe spulletjes te kunnen gebruien. Ik word er ook altijd helemaal enthousiast van. Helaas heb ik niet zoveel tijd om kaartjes te maken deze week. We zijn druk aan het schilderen in huis. Een tornade van house upside down and verf spullen overal. En dan nog Naomi er tussen door.. = feestje :)
Een heel fijn weeend, liefs van Pauline

Christine zei

Wat prachtig Sandra! Mooie, zachte kleuren en een leuke stempel!
Liefs
Christine