Volgers

maandag 25 juli 2011

Happy New Baby


Voor vandaag een geboortekaartje.
Een vriendin van me, die ik nog ken van de zwangerschapsgym van Marit, is woensdag bevallen van een dochter. Ze heeft de namen Lizzy Melissa gekregen.
Dus ik kon lekker aan de slag met roze!
:-D

Cardstock is vanillekleurig linnenkarton, waar ik een achtergrond van bloemen (Simply Friendship van Stampin' Up) op heb gestempeld. Ik heb de kleur Pink Pirouette van (alweer) SU gebruikt. 
;-)

De tekst is ook van SU en heb ik voorzien van een bloem uit dezelfde serie als de achtergrond van de kaart. Het randje er om heen is van een pons van SU.

Het lint komt uit eigen voorraad en heb ik ooit eens gekocht bij de hobbywinkel hier vlakbij.

Het afdrukje is van Eline Pellinkhof en heb ik ingekleurd met mijn Copics.
Het is uitgesneden met een nestability en de BigShot, en de rand er om heen is een mal van Marianne Design, in de vakantie in Assen gekocht. Cardstock is weer Pink Pirouette (SU).

De bloem rechts bovenin heb ik met verschillende lagen gemaakt. De onderste laag is een mal van Marianne Design, zat bij de eerder gebruikte mal erbij.
De volgende 2 lagen is een dubbele bloem die ik ook bij Pipoos in Assen heb gekocht, alleen heb ik de bovenste iets aangezet met mijn Stampin' Marker van SU.
Embellishment en brad komen uit eigen voorraad.

Dan heb ik nog een kleine "In Memoriam" te delen met jullie:


Gisteren is ons lieve konijn Spikkel van ons heengegaan...
Ik mis haar erg, ze is 9 jaar in onze familie geweest en laat toch een leegte achter.
Waarschijnlijk was ze ziek, dus gelukkig heeft ze nu geen pijn meer.
Vanmiddag ga ik naar het tuincentrum om te kijken of ik een mooi stenen beeldje van een konijn kan vinden voor in de tuin. Dat maakt het misschien voor de kinderen ook wat draaglijker.

En dan nog goed nieuws:

Ik heb de candy uitgezocht voor jullie!!
Aangezien mijn blog woensdag alweer 1 jaar bestaat, heb ik besloten mijn dankbaarheid voor alle trouwe lezers en volgers te tonen, door een mooi kado voor één van jullie samen te stellen.
Bericht hierover volgt woensdag!

Ik wens jullie een fijne dag toe!

Liefs, San 

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hoi sandra,
jammer van je konijntje, na zoveel jaren, zijn het net kinderen he ?
een mooie oplossing, dat beeldje denk ik.
een hele leuke kaart ! en wij zijn samen blogjarig !!! ik ben ook op woensdag, op de kop 1 jaartje bezig. leuk !
groetejs, martina
x

SandraW zei

Hey, leuk! Dan zijn we samen "jarig", Martina! Gezellig!!! :-D

Margo zei

Jammer van je konijntje, je hebt wel een hele leuke kaart gemaakt !
Liefs
Margo

Karen Howard zei

Ah, this is really cute and what a lovely pink!