Volgers

dinsdag 19 juli 2011

Home Sweet Home...


Zo, weer thuis van een heerlijke vakantie!
Zondag zijn we al naar huis gegaan, in plaats van vandaag, vanwege het weer wat er aan zat te komen. Zondag zou het redelijk droog zijn, terwijl er voor maandag en dinsdag veel regen voorspeld was.
En een tent inpakken met nat weer is geen pretje... Zeker als je thuis eigenlijk geen plek hebt om zo'n grote tent als de onze uit te hangen.
Maar we zijn inderdaad droog thuisgekomen!
En de grote berg wasgoed is ook bijna weg, dus we gaan goed!
:-D

Hieronder volgt een kleine impressie van onze vakantie.
Manlief staat niet op de foto, hij houdt er niet zo van om op het internet te verschijnen, hahaha!
Zelfs op mijn Hyves-pagina mag ik geen foto van hem plaatsen... 
;-)



Dit is ons onderkomen geweest voor de vakantie. 4 meter breed en 7,5 meter lang. Noodzakelijk, vind ik, als je met een gezin van 4 personen in Nederland op vakantie gaat waarbij ons land bekend staat om zijn wispelturige weer. Er moet dus genoeg ruimte binnen in de tent zijn, om ook met 4 mensen je lekker te kunnen bewegen.


Voor de kinderen was er een mooie plek om te spelen, vlakbij onze tent (zie achtergrond), met een klimtoren met glijbaan en zandbak, schommel en een megaleuke kabelbaan! Ze waren er helemaal gek op!


Even lekker gek doen samen, met een geïmproviseerde picknick op het veld naast de tent.
Marit heeft hier haar mooie roze bril toevallig niet op en Ruben heeft een nep-bril op (mijn oude zonnebril zonder de glazen)


Hier is Marit bloemen aan het plukken vlakbij een hunebed wat we hebben bezocht.


Lekker broodje gehaald bij de bakker, en als je goed kijkt kun je aan Marit zien dat ze een puddingbroodje heeft gehad... Hahaha!


Mijn kanjer, Ruben.


Deze foto is gemaakt door Ruben, Marit en ik samen met mijn schoonvader.


Dagje Orvelte, echt een aanrader als je van het oude boerenleven houdt!
Er is daar zoveel te zien en te doen, dat je er zo een dagje kunt doorbrengen.


Lekker aan de pannenkoek en soep met salade...


Tja, dit gebeurde er een kilometer bij ons vandaan... De TV mast van Hoogesmilde is in elkaar gestort, was volop in het nieuws te zien. Helaas waren we op het "grote moment" niet op de camping, maar nog volop de boodschappen aan het doen. We hebben hem dus niet live in elkaar zien klappen, maar het viel ons wel meteen op toen we aan kwamen rijden dat er iets niet klopte aan de toren... Bizar om dit van zo dichtbij te zien...


En tot slot nog een foto van mij en mijn schatjes...
Marit is hier een beetje een "drama queen", ze is erg van het dansen/zingen/acteren...
Kleine komiek! Hahaha!

En dan nu de kaart die ik jullie wil laten zien en die ik in de vakantie heb gemaakt:


De details weet ik niet meer, maar ik heb de volgende materialen gebruikt:

Cardstock van Stampin' Up: Daffodil Delight en Rich Razzleberry
Brads en lint is ook van SU: Rich Razzleberry
Afdrukje: Magnolia, ingekleurd met Copics (kleuren heb ik niet opgeschreven)
Bloemen: Artemio
Stempelset van SU: Simple Friendship
Inkt van SU: Daffodil Delight en Rich Razzleberry

Ik heb er nog geen tekst op gezet, die komt wel als ik de kaart ga versturen.
:-D


Mijn blog bestaat trouwens bijna een jaar (27 juli) al en ik heb al meer dan 5000 pageviews gehad!
En dan heb ik het nog niet eens over al mijn volgers (43 ondertussen)!
Wauw!
En om jullie mijn dankbaarheid te tonen, ga ik binnenkort een candy weggeven.
Ik moet nog even gaan bedenken wat dat gaat worden, maar ik kom er binnenkort op terug!

Ben zo blij dat ik dit blog ben begonnen.
Het heeft me veel inspiratie opgeleverd en veel blogvriendinnen ondertussen.
Heerlijk om reacties van jullie te mogen ontvangen en fijn om op jullie blogs te komen kijken.
Mijn grote dank daarvoor!
Jullie zijn onmisbaar onderhand. 
:-D

Dus hou mijn blog in de gaten en ik wens jullie een fijne dag!

Liefs, San

5 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoy sandra
leuk om al die vakantiefoto''s te zien en ondanks het slechte weer zie ik dat je toch genoten hebt!
en nog een leuke kaart gemaakt in vakantietijd:-))
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

dat ziet er leuk en gezellig uit ! mooi ! tof dat je een fijne tijd hebt gehad en dat zelfs de berg was al bijna weg is, knap !
mooi kaartje ook
grtjs, martina
x

Margo zei

Hoi Sandra,
wat een leuke foto's en wat heb je al hard gewerkt zeg !
Je hebt ook een heel leuk kaartje gemaakt !
Proficiat met je aankomende 'blogoversary' !
Liefs
Margo

Christine zei

Wat een leuke, gezellige foto's! Heerlijk dat jullie er zo van genoten hebben! Je kaartje vind ik mooi gedaan en leuk van kleur ook!
Liefs
Christine

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Lieve Sandra. Wat een mooie tent hebben jullie. Lekker groot en ruim. begrijp ik helemaal hoor.. zo'n klein tentje kan ook niet :) Je kaartje is zo'n schatje.. Zo gaaf dat je gewoon kon knutselen in je tent(je)Lief lief lief issie weer!
Inky hugs, Pauline