Volgers

zaterdag 23 juli 2011

Jack&Jill


Manlief en ik zijn woensdag t/m vrijdag een paar dagen samen (zonder kids) lekker wezen "hotellen" in de provincie Groningen.
Heerlijk zo samen er even tussenuit!

Donderdag zijn we in de gezellige stad Groningen geweest om even lekker te winkelen en natuurlijk kon een bezoekje aan Pipoos niet ontbreken!
Ik had nog een korting van bijna 12 euro overgehouden aan mijn bezoek aan Pipoos te Assen in onze vakantie, en die moest voor een bepaalde datum ingeleverd worden.
Dus kon heb ik voor 14 euro leuke stempels gekocht en daar maar 2 euro voor hoeven betalen!
:-D

Ik heb onder anderen deze 4 stempels gekozen, mooi passend bij het paperblock wat ik laatst in Assen gekocht had.






De stempels zijn niet groot, maar passen wel mooi bij het papier en zijn ws. goed in te kleuren met de Copics.
De serie heet Jack&Jill en is van het merk Prima Marketing.
Ik hoop er binnenkort een paar mooie kaarten mee te maken en hier te posten!

Hou mijn blog in de gaten voor de candy die eraan zit te komen een dezer dagen!

Fijn weekend nog!
Liefs, San

4 opmerkingen:

Charlotte zei

Hoi Sandra! Wat een leuke stempels heb je gekocht zeg! En dat allemaal voor maar 2 euro! ;)
Veel plezier ermee!
Charlotte

corry'kaart zei

hallo sandra
heerlijk is dat zonder kinderen even op stap te gaan en dan ook nog zulke mooie stempels scoren voor weinig bijbetalen, dat is dan als een kersje op de taart
groetjes van corry

Christine zei

Geweldige aankoop heb je gedaan Sandra en dan nog alleen met je man op stap, dat kan niet meer stuk!!
Liefs
Christine

Margo zei

Hoi Sandra,
ja dat kan deugd doen he, even weg zonder de kinderen om helemaal voor jullie samen aandacht te hebben !
Het zijn erg leuke stempels van Jack en Jill, ik heb er ook enkele van en vind ze erg leuk in gebruik !
Liefs
Margo