Volgers

zaterdag 2 juli 2011

Kadootjes voor de juffen...


Sinds donderdag hebben de kinderen vakantie en de "traditie" wil dat de juffen een bedankje krijgen aan het einde van het schooljaar.
Voor de  twee juffen van Ruben heb ik zelf wat bedacht, omdat hij volgend jaar "kleuter áf" is en naar groep 3 gaat.
Ik heb 2 keer 3 tubes "Kneipp" gekocht en in celofaan verpakt met een leuk Magnolia kaartje eraan.


Voor elke juf een eigen kleur. Ik heb beide afdrukjes ingekleurd met Copics en door de BigShot gehaald, net als het randje er om heen.
De bloemen op de achtergrond heb ik gemaakt met stempels van Stampin' Up.
Ruben heeft de tekst voor de juffen verzonnen en ik heb het in de kaart geschreven.
Ze waren beiden erg blij met het kadootje!


Voor mijn dochter Marit hadden de beide klassenmoeders bedacht om voor elke juf een mooie bloem te kopen en daar een mooi label met naam aan te maken. Ik heb hetzelfde principe gebruikt, als voor de kaartjes voor Ruben. Alleen nu een label gemaakt.


Aangezien Marit 3 juffen heeft gehad, 1 juf was tijdelijk in de ziektewet en is vervangen door een invaljuf, moesten er ook 3 labels komen.
Ook hier weer verschillende kleuren.
(staat wel vrolijk!)
:-D




(Voor deze juffen heb ik geen "eigen" kadootje gekocht, Marit heeft ze volgend schooljaar weer.)


Ik wilde dit toch wel graag met jullie delen, ben er tenslotte best druk mee geweest, hahaha!
;-)

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs, San




P.s. bedankt trouwens voor jullie lieve reacties op mijn KKT-kaart van afgelopen woensdag. Ik waardeer het heel erg!!! Superlief!

Gisteravond samen met mijn knutselvriendin Joke gefreubeld en 2 mooie kaarten gemaakt. Deze komen dit weekend ook nog "in beeld", dus genoeg te doen hier! 
:-D

Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Lieve Magnoliaatjes. Wat leuk dat jullie in je mooie jurkjes bij de juffen op bezoek mogen komen. Ik zie ook dat jullie erg je best hebben gedaan om er netjes uit te zien en ook zo te blijven. Dat is soms nog een hele kunst. In de ochtend kleed ik mijn 3 kids netjes aan en in de middag zitten hun jurkjes en broeken al weer helemaal onder de vlekken. Heel knap hoor! Voor allebij trouwens :)Ook een lieve roos voor de juf. You're so thoughtful!

Lief lief lief gedaan Sandra.. Heel mooi bij elkaar gezocht die kleuren. Super duper!

Inky hugs, Pauline

Christine zei

Hallo Sandra!
Ik kan best geloven dat je er een poosje zoet mee was. Maar het resultaat mag er wezen! Voor elke juf een eigen kleur, leuk gedaan!
Liefs
Christine

Matawi zei

Wat een leuk en lief idee!
Heel mooi allemaal!

Groetjes Tamara.