Volgers

woensdag 13 juli 2011

Kleuren Kaart Team: Olijfgroen!


Goeiemorgen! 
Vandaag is het weer Kleuren Kaart Team tijd!

Karen heeft vorige week gekozen voor de kleur: OLIJFGROEN
Ik ben dan wel op vakantie, maar gelukkig had ik knutselspullen bij me en zowaar de goede kleur groen!
Dus ben vorige week meteen aan de slag gegaan en deze kaart gemaakt.
Ik vind hem wel grappig geworden.
Cardstock is Old Olive van Stampin' Up, designpapier ook en is van de serie :Greenhouse Galore.
Het afdrukje is van C. C. Design en is ingekleurd met Copics.
De uil is een stempel van SU en ook hier heb ik de kleur Old Olive gebruikt.
De uit is geponsd met de uilenpons van SU.
Het takje heb ik gesponst met behulp van een restant cardstock waar ik de tak uit had gesneden, de kleur bruin is van SU en heet Chocolat Chip.
Het lint is ook Old Olive en de tekst komt van de set van Nicole Verkooijen (ook Old Olive gestempeld)
Ben erg benieuwd wat jullie van deze geïmproviseerde kaart vinden!

Dit zijn de andere deelnemers, voor de laatste KKT van dit seizoen.


Hopelijk gaan we volgend seizoen weer verder, misschien wel met 2 kleuren.
Veel plezier met deze olijfgroene dag!

Liefs, San

25 opmerkingen:

Charlotte zei

Hoi Sandra! Lekker groen is je kaart geworden! Ik vind ze heel leuk met die uil op een takje en het meisje met de paraplu. De ontvanger van deze kaart zal vast 'smilen' als hij/zij ze krijgt.
Groetjes,
Charlotte

Marijke zei

Wat goed dat je deze kleur bij je had met vakantie. We kunnen het niet laten he? We blijven hobbyen, zelfs op vakantie. Erg leuk kaartje geworden. Fijne vakantie nog en tot ziens.
Groetjes Marijke.

martina's kaartjes zei

wat een meevaller !!!! (of heb je stiekum met karen afgesproken hihihi.....)
neen hoor, hij is helemaal toppie ! gewoon geluk hebben en zo'n leuke kaart maken, goed gedaan !
bedankt voor je deelnames en zeker tot later !
liefs, martina
x

Rosina zei

Wat een leuk kaartje is het geworden Sandra mooi met dat uiltje erop mooi ingekleurd afdrukje erop ook.verder nog een fijne voortzetting van je vakantie, hopelijk ben je wat verder weg dan Nederland want hier is maar triest nu....
groetjes Rosina

SandraW zei

@Rosina: Helaas voor ons zitten we in de tent in Drenthe.... Veel wind en regen, maar we "slaan" ons er wel doorheen! ;-)

Liv zei

Gelukkig had je de juiste papieren bij Sandra, want het is een supermooi kaartje geworden! Dat uiltje blijft schattig hé!

Groetjes

Matawi zei

Wat een geweldige kaart! Helemaal mijn kleuren en mooi gemaakt!
Wie is SU? Ik vind dat uiltje natuurlijk helemaal super!

Groetjes Tamara.

SandraW zei

@Tamara: "SU" is het stempelmerk Stampin' Up. Ze hebben daar niet alleen stempels, maar ook lint-knopen-cardstock-designpapier-enz. Alles van dezelfde serie, dus ze hebben alles bijpassend. Kijk maar eens op de site en geniet!!

www.stampinup.com

Ik ben helemaal fan!!! :-D

Diana zei

een hele mooie kaart Sandra

groet diana

hennie zei

Heel erg leuk hoor Sandra!
Verder nog een fijne vakantie toegewenst, Groetjes hennie.

Bep zei

Hoi Sandra,

Hoezo een geimproviseerde kaart je had de spullen toch maar bij, hij is super en dat terwijl je toch op vakantie bent.

Gr...Bep

Marian de Maijer zei

Mooie kaart
Groetjes

corry'kaart zei

hoy sandra
wat een leuke kaart en zo mooi gekleurd,TOPPY!
groetjes van corry

Margo zei

Het is een prachtige kaart Sandra !
Wat goed dat je de juiste kleur bij je had !
Dat uiltje van SU blijf ik echt heel erg leuk vinden !
Liefs
Margo

Mariken zei

Hoi Sandra,
Wat heb je een leuk kaartje gemaakt! Ziet er schattig uit.
Gr-jes en tot snel, Mariken.

Sofieke zei

Wat een leuk kaartje! Die uilenstempel ziet er heel leuk uit!

Groetjes Sofieke

Pia zei

wat een geweldige kaart heb je er van gemaakt.

Liefs Pia

Karen zei

Hoi Sandra,
Nou ik vind hem superleuk hoor! Goed gedaan!
Groetjes,
karen

Lia zei

Hele leuke kaart heb je weer gemaakt,

groetjes Lia

chantal zei

wat is hij prachtig. En stempels van SU, geweldig!
liefs en nog een fijne vakantie
Chantal

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
De kleuren dat me aan de herfst denken, past wel bij het weer vandaag.
Nog een fijne vakantie verder!
Groetjes Sjoukje

crealinedance zei

Hoi mooie kaart gemaakt.Gr.nel

Anneke zei

Heel mooi kaartje Sandra! En wat een toeval :)
Groetjes Anneke

Saskia zei

Wat een mooi olijfgroen kaartje is het geworden. Hoop dat het weer bij jullie een beetje mee valt op vakantie, hier regent het.
Veel plezier nog.
Groetjes Saskia

Matawi zei

Hallo Sandra,

Bedankt voor de tip!
Ik heb me inderdaad helemaal verlekkerd op die site.
Nu probeerde ik te bestellen, maar krijg mijn gegevens er niet door. Hoe bestel jij altijd?
Zou je me kunnen helpen? Ik begrijp, dat je alleen daar, of via een demonstratrice kan bestellen. Dus ik heb er eentje gemaild, maar die is naar een Convention van Stampin Up (kreeg een automatische mail) en is pas over een aantal dagen terug. En zo ongeduldig als ik ben ;-).... Ik ben heel benieuwd.

Groetjes Tamara.