Volgers

zaterdag 16 juli 2011

Shoppen!!!!


Gisteren Pipoos in Assen onveilig gemaakt en heftig ingeslagen...
Eigenlijk meer dan de bedoeling was. 
;-)


3 papierblokken, 1 van BasicGrey, 1 van Prima Marketing (Jack&Jill) en de laatste is van Graphic 45. 
Een merk wat mij weinig zegt, maar het papier is heel erg mooi! 
Heel sfeervol...


Dan nog de vlinder stempelset van Eline's huis, die wilde ik al heel lang hebben.
(ben dol op vlinders...)


De Versamark stond ook al heel lang op mijn verlanglijstje en de knopen-brads zijn een mooie toevoeging aan mijn voorraad.
De charms kon ik ook niet weerstaan...
:-D


En nu ik er toch was, meteen maar een Easy Sew gekocht, lijkt me een prachtig "instrument" om mooie stiksteekjes te maken op een kaart, al dan niet gevuld met garen.


De onderstaande bloemen heb ik ook gekocht om mijn voorraad weer aan te vullen, ik raakte door mijn Papermania bloemen heen. 
Helaas hadden ze dit merk niet bij Pipoos, dus heb ik deze gekocht. Iets anders van vorm, maar wel erg leuk!!


Witte parels ontbraken nog (heb alleen maar vanille kleurige) en het kant ziet er ook prachtig uit, te mooi om te laten liggen.


En ik wilde mijn BigShot ook een beetje verwennen en heb deze Creatables van Marianne Design gekocht. Het label wilde ik al een hele tijd hebben en de doily moest ik gewoon in mijn mandje stoppen... 
Hahaha!


En tja... Weer de vlinders.... Simply irresistible...
:-))


Ik heb ook nog embossingpoeder gekocht, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten, net als de roosjes (wit-rood-roze) die ik bij Blokker gekocht heb.

Al met al een geslaagde aankoop!
(je wilt ook niet weten wat het gekost heeft, ben er zelf nog steeds van onder de indruk...)

Ik wens jullie een fijne dag!

Liefs, San

7 opmerkingen:

Christine zei

Wat een leuke spullen Sandra! Ja het is altijd moeilijk om er aan te weerstaan, gegarandeerd dat ik ook altijd koop als ik zulke winkels binnenstap. Je vorige kaarten zijn weer prachtig geworden, die hieronder vind ik de max!!
Liefs
Christine

hennie zei

Niet gering Sandra!
Op mijn blog staan best wat voorbeelden met het Sew Easy apparaatje.
Pas wel op dat je de goede mat gebruikt voor het raderen, anders zijn de plastic puntjes zo kapot.
Lieve groetjes hennie.

corry'kaart zei

hoy san
weet hoe je je voelt als je in een hobbywinkel loopt, als een kind in de snoepwinkel,dus ik was vanmorgen bij pipoos in utrecht en kwam ook naar buiten met een lege knip,ha,ha!
veel plezier ermee en groetjes van corry

Matawi zei

Wauwwwww!!! Wat een mooie spulletjes!!!
Heerlijk hé, zo shoppen!
Kan jij je ook uren vermaken in zo'n winkel?
Dat heb ik altijd bij Hobbycompleet de Duif, dat zit hier in de buurt.
De Sew Easy heb ik laatst ook gekocht :-), erg leuk! Alleen nog maar wat oefenstukjes mee gemaakt. De kaarten komen hopelijk ook snel ;-).

Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen.

Liefs Tamara.

Margo zei

Wat een supertoffe aankopen Sandra !
Daar volgt vast nog veel knutselplezier mee !
Liefs
Margo

Saskia zei

Wat een mooie aankopen en je vlinders zijn natuurlijk helemaal geweldig. Heb de Joymallen ook, die zijn zo leuk. Nou je voorraad is weer op peil, dus ik wacht met spanning je nieuwe creaties af.
Groetjes Saskia

Scrappingann zei

Ik kwam jou tegen op de blog van Beppie,wat mij zo leuk lijkt ben ik nu aan het doen, een ieder die gereageerd heeft bij Beppie ga ik bezoeken, bij een leuke c.q. mooie blog ga volger worden en hoop ik dat je een tegen bezoekje aan mijn blog brengt en misschien ook volger wilt worden.
Groetjes van Anja / Scrappingann