Volgers

vrijdag 15 juli 2011

Thanks!


Gisteravond heerlijk bij mijn vriendin Simone een avondje kaarten gemaakt.
Zij woont in Assen, dus vanuit ons kampeeradres prima te doen voor mij.
Ik heb 2 kaarten gemaakt, maar die houden jullie nog van me tegoed. Ik heb ze nog niet op de foto staan.
:-D
Simone is ook zo lief geweest om haar wasmachine ter beschikking te stellen zodat wij  fijn onze was konden doen en het heerlijk konden laten drogen op haar zolder, de schat!
Anders hadden we ons "blauw" betaald op de camping en nu koste het ons niets.
Tuurlijk verdient deze lieverd een mooi kado voor dit lieve gebaar en heb ik in Orvelte 2 mooie waxinelichthouders gekocht die precies in haar interieur passen. 
Ze was er dan ook heel erg blij mee.
Bij zo'n leuk kado hoort natuurlijk ook een mooie, zelf gemaakte uiteraard, kaart.

Deze kaart is alleen van materialen van Stampin' Up gemaakt.
Cardstock is Old Olive
Designpapier komt uit de serie "Greenhouse Galore"
Het bruine stuk designpapier is de kleur Chocolat Chip
Vlinder uit de stempelset  "Simply Friends"
Lint is de kleur Baja Breeze
Tekst is van de set "So Happy for You"
Zelfs de parels zijn van SU

Ben erg benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.
:-D

Liefs, San

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg mooi en geslaagd ! nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

corry'kaart zei

hoy san
wat een geweldig mooie kleurcombinatie,PRACHTIG!
groetjes van corry

Margo zei

Hoi Sandra,
wat een leuk kaartje en wat een goed idee om lekker te knutselen terwijl er een wasje draait en droogt !
Erg lieve vriendin inderdaad !
Liefs
Margo

Matawi zei

Ja mooi!!!
Schitterende kleuren weer ook!

Simone zei

Je bent een schat! Bedankt voor alles..!
Kies jij een datum voor 20 augustus? Misschien kunnen we in K'haven 't nog eens dunnetjes overdoen?

En 't kaartje pronkt op de kast - de waxinelichtjeshouders in de vensterbank en 't ruikt hier ook heeerlijk. Boven ook! En 't is er weer 'op orde' - hopelijk houdt je 't vannacht nog droog en komen jullie weer veilig thuis. Jullie zijn een prachtig gezin.

Sim