Volgers

woensdag 6 juli 2011

Vakantie!



Hoi, Allemaal!

Hier even een vakantiebericht uit het "verre" Beilen (Drenthe).
We zitten hier heerlijk op de camping met z'n 4en te genieten van al het moois om ons heen. De kinderen kunnen heerlijk spelen op de speelplaats en ook wij vermaken ons hier prima!
Ik heb zelf een grote box met freubelspullen bij me, dus ik kan naar hartelust (mits de kids het toelaten... ;-) ) lekker mijn ding doen. Ik heb al 2 afbeeldingen van Magnolia ingekleurd met de Copics, dus ik hoop daar op zeer korte termijn wat van te maken.
:-D

Mijn lieve vriendin Simone woont hier dichtbij, dus hopelijk kunnen we samen tijd vinden om een paar mooie kaarten te maken en eens lekker bij te kletsen.

Het kaartje hierboven komt uit de "oude doos", deze had ik blijkbaar nog op mijn eigen computer staan en nog nooit hier gepost.
Deze kaart is van anderhalf jaar geleden, dus details kan ik jullie helaas niet geven.
Maar ik vond hem wel mooi genoeg om te plaatsen.

Morgen ga ik op mijn gemak de zilveren kaarten van Martina's Kleuren Kaart Team eens bekijken, daar is het nu te laat voor.
Jammer dat ik deze keer niet mee kon doen, maar op vakantie gaan had een hogere prioriteit... 
:-D

Een fijne dag morgen en tot de volgende keer!

Liefs, San

6 opmerkingen:

Lia zei

Leuke kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

corry'kaart zei

hoy-hoy
echt een schat van een kaart en verder veel plezier op je vakantie!
groetjes van corry

Christine zei

Prettig kaartje Sandra! Geniet maar volop van je vakantie!
Liefs
Christine

Margo zei

Wat een leuk en fleurig kaartje Sandra, geniet jij maar lekker van je vakantie !
Liefs
Margo

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Geniet maar veel van je vakantie. Wow camperen en lekker freubelen. Wat een super combinatie. Lekker dat je er nu ook de tijd voor hebt. Dit kaartje is ook echt een poepie. Heel lief gedaan.

Liefs van Pauline

Riet zei

Wat een mooie kaart Sandra.

Liefs Riet.