Volgers

zondag 21 augustus 2011

All things grow...


Hallo, allemaal!

Als eerste een welkom aan mijn nieuwe volgers,
 hoop dat jullie een beetje inspiratie kunnen vinden bij mij!

Mijn kaart van vandaag heb ik gemaakt voor de moeder van Ruben's "meisjesvriendje".
Amber is het meisje waar Ruben later mee gaat trouwen... :-D
Zo lief...
Maar goed, Amber's mama is in blijde verwachting van nummer 3, dus daar hoort een kaartje bij, vind ik!


Cardstock is van Stampin' Up en heet Whisper White.
De hoekjes heb ik afgerond met een pons en de kaart is bestempeld met bloemen en inkt van Stampin' Up, in de kleuren Old Olive en Lavender Lace.
De parels op de bloemen komen ook van SU.

Het afdrukje is van Marianne Design en heb ik ingekleurd met mijn Copics.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Beer: E43-E42-R00
Vogel: BV02-YR07
Bloem: YG95-B02-RV04
Gras: YG95


Uitgesneden met een nestability, net als het paarse randje er om heen, en de ovale rand van de afdruk heb ik gesponst met Lavender Lace.
Een parel op het bloemetje maakt het afdrukje áf.


De tekst is van een stempelset van (???) en heb ik uitgeponsd met een ovaal van Stampin' Up, net als het paarse randje er om heen.
Ook hier een parel erop en het hart is ingekleurd met Copic nr. YR07

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van dit vrolijke kaartje vinden, dus hou je niet in...
Hahaha!!!

Fijne avond nog en tot snel maar weer!
:-D

Liefs, San

9 opmerkingen:

Erna zei

Ik vind hem heel schattig!! En weer zo mooi gekleurd!!!

Mieke zei

Mooie combinatie van materialen en kleuren, heel schattig stempeltje, mooi ingekleurd. Ik vind hem schitterend!

Diana zei

Hele mooie kaart en mooi ingekleurd en een schattig stempeltje

groet diana

Margo zei

Wat een lieverdje !
Ik hoop inderdaad dat je er wat mee bent, met de tips voor de Sew Easy, ik had er heel wat opmerkingen over dus besloot het in een postje te gieten, als je nog vragen hebt, wil ik zeker proberen om je te helpen, je mag me ook steeds mailen hoor ! margo_laeremans@hotmail.com

Liefs
Margo

Charlotte zei

Wauw Sandra! Deze kaart is echt 'af': schattige stempel, geweldige kleurencombinatie, leuk tekstje,.. Tot is de detais afgewerkt, super!
Groetjes,
Charlotte

corry'kaart zei

hoy sandra
wat een lief en mooie kaart en vooral de kleurcombi,TOP!
groetjes van corry

Kitika zei

Wonderful! What a cute and beautiful card! Nicely done!!!

Saskia zei

Hoi, wat een mooi kaartje is het geworden, zal vast in de smaak vallen.
Groetjes Saskia

Karen Howard zei

Super cute, love this image!