Volgers

maandag 1 augustus 2011

Follow your heart...


Vandaag een kaart die ik nog op vakantie heb gemaakt bij mijn lieve vriendin Simone thuis.
Het meeste materiaal komt van Stampin' Up, dus ik ga het er niet telkens bij zetten. ;-)

Cardstock is linnenkarton in de kleur roze. (deze is toevallig niet van SU) 
Designpapier is de kleur Chocolat Chip
Lint is Old Olive en Pink Pirouette 
De tekst heb ik uitgeponsd en ook het roze randje (Pink Pirouette) erom heen is van een pons.
De rand van de tekst heb ik gesponst met Old Olive.

Het afdrukje is van Gorjuss Girls, ben er dol op!!!
:-D
Ingekleurd met mijn Copics en geprobeerd dicht bij de kleuren van SU te blijven. 
In het haar heb ik een bloemenbrad gedaan en het designpapier onder het afdrukje heb ik een beetje geaccentueerd met de markers van SU in de kleuren Old Olive en Pink Pirouette.
En het randje is ook weer gesponst met Old Olive.

Zo vormt het een mooi geheel met elkaar en zoals jullie waarschijnlijk (nog) wel weten, hou ik daar erg van. Dat alle kleuren steeds weer terug komen op een kaart.

Ik ben zelf erg tevreden over het eindresultaat en ben dus heel erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer!

Liefs, San

P.s. reacties zullen later "goedgekeurd" worden, ik moet vanmiddag en vanavond werken...

3 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoy sandra
nou een echt plaatje van een kaart,heel erg sweet!
groetjes van corry

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

pink and brown.. zo mooi bij elkaar! Wat een lief meisje is het zo geworden. Ze is er ook echt even helemaal voor gaan zitten om van al dat moois te genieten.:)Knap werk weer Sandra. Een geheel vind ik ook altijd iets supers als het weer gelukt is!
Liefs van Pauline

Christine zei

Mooi gedaan Sandra! En ja ik hou daar ook van dat al de kleurtjes mooi samen passen en liefst in dezelfde tinten.
Liefs
Christine