Volgers

dinsdag 16 augustus 2011

For You


Een eenvoudige, maar wel vrolijke, verjaardagskaart. 
Gemaakt nog toen we op vakantie waren.

Cardstock en lint is van Stampin' Up, in de kleur Baja Breeze.
Het gele designpapier is ook van SU en komt uit de serie Greenhouse Galore.
Het groene designpapier komt van Eline Pellinkhof, dacht uit de serie "In the Meadow..."
De tekst is ook van Stampin' Up en heb ik geleend van Simone, mijn vriendin, en ook de pons om het label te maken is van haar.

Het Magnolia-afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Copics, passend bij de rest van het gebruikte papier.
Helaas heb ik de kleuren zo niet bij de hand, maar mocht je er belangstelling voor hebben, laat het me weten. Dan zal ik het alsnog vermelden.
:-D

Verder zijn de kinderen deze week weer begonnen met school en de eerste 2 dagen zijn prima verlopen.
Ruben, de oudste, zit nu in groep 3 en heeft zijn eerste officiële woordje leren lezen vandaag, "maan".
Hij was zo trots als een pauw!
En Marit, de jongste, zit nu in groep 1 en behoort tot de oudste kinderen in de klas. Ze voelt zich al een hele dame, hoor! Hahaha!!!

Ik wens jullie een fijne dag morgen, ik mag weer eens gaan werken.
:-D
Dus jullie reacties zullen morgen pas tevoorschijn komen daardoor.
Dan weten jullie dat! 
;-)

Liefs, San.

3 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Sandra,
wat een leuke kaart zeg en wat fijn dat de eerste schooldagen goed verlopen zijn, het is toch steeds even (bang) afwachten voor ons moeders he !
Leuk dat je zzon zijn eerste woordje leerde lezen, wat worden ze snel groot he !
Liefs
Margo

corry'kaart zei

een erg leuke en zomerse verjaardagskaart en de kleurtjes passen prachtig bijelkaar
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Sandra,

ik vind je kaart heel mooi. Ben zelf ook bezig geweest met wat eenvoudiger kaarten en ook die eenvoudige vind ik heel mooi. Soms is het papier zo mooi van zichzelf dat het zonde is om het te verstoppen. En ik vind je kleurencombi heel mooi en eigenlijk best gewaagd. Knap gedaan.

GerJanne