Volgers

dinsdag 30 augustus 2011

Happy Birthday


Dit is mijn "Candy-kaart" voor Durvina. De opdracht was om een verjaardagskaart te maken, dan kon je een extra kansje wagen voor een candy.
Jammer genoeg is het winnende nummer niet op mijn kaart "gevallen", maar ik vond het erg leuk om hier aan mee te doen en deze kaart voor haar te maken.
:-D

Cardstock is van Stampin' Up in de kleuren Whisper White en Rich Razzleberry.
Designpapier van Eline Pellinkhof: "In the Meadow..."
Afdrukje is een Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Copics.
Bloemen en roosjes zijn uit eigen voorraad, net als de charm.
Wit lint komt bij het tuincentrum vandaan en het groene lint is van Stampin' Up (Old Olive)

De losse blauwe vlinders heb ik gemaakt met een stans van SU (BigShot) en daar heb ik het restant van Eline's DP voor gebruikt, zo hebben de vlinders ook een leuk detail.
En tenslotte de tekst, die is ook van SU, en het randje heb ik gesponst met Rich Razzleberry, net als bij het afdrukje van Tilda.
Geeft altijd een leuk effect, vind ik!

Al met al een hele vrolijke kaart waar ik best trots op ben!
:-D



Denken jullie nog aan de candy?
Donderdag ga ik de winnaar bekend maken.
Spannend...
;-)



Fijne dag nog!

Liefs, San

7 opmerkingen:

Charlotte zei

Hoi Sandra! Wat een vrolijke verjaardagskaart zeg! Ze is zelf in 'candy'/snoepkleurtjes :)
Mooi gedaan!
Charlotte

corry'kaart zei

hoi san
wat een vrolijk en frisgekleurde kaart heb je gemaakt,heel erg mooi!
groetjes van corry

Christine zei

Het is inderdaad een vrolijke kaart Sandra! Leuke kleurtjes die de zomer uitstralen!
Liefs
Christine

justine zei

Mooi kaartje! Veel succes ermee!
Groetjes Justine

Margo zei

Je kaartje is prachtig Sandra, ik heb dat papier ook, mooi he !
Liefs
Margo

sjouks kaarten zei

Vrolijk hoor met al die vlinders.
Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt.
Groetjes Sjoukje

Karen Howard zei

Wow, this is beautiful! Love how you brought out the butterflies! Hugs, Karen