Volgers

donderdag 4 augustus 2011

Thinking of You...

Deze kaart heb ik gisteren gemaakt voor mijn ouders. 
Gisteren was het alweer 7 jaar geleden dat mijn zusje is overleden bij een motorongeluk en zoals elk jaar komen we met de familie bij elkaar om haar te herdenken, elkaar te steunen en ondanks het verdriet toch gezellig samen te zijn.

Mijn lieve "zwager" (de toenmalige vriend van Dianne) en 2 van haar beste vriendinnen waren er gisteren ook. Zo fijn...
Heerlijk om te weten dat iedereen er moeite voor doet om deze moeilijke dag samen door te brengen en elkaar te troosten.
Ik ben ze er heel erg dankbaar voor en ben blij dat we zo de herinnering aan Dianne levend kunnen houden, ook al is ze er zelf nooit meer bij...


Maar goed, zoals elk jaar maak ik een kaart voor mijn ouders en deze keer heb ik de Magnolia vlinder gebruikt, zowel de grote als de kleine.
Ingekleurd met mijn Copics en deze keer heb ik de gebruikte kleuren even apart gehouden om ze hier op te kunnen schrijven. 
;-)
Turquoise: B02-BG000-BG0000
Groen: YG95
Bruin: E27-E25


Cardstock is van Stampin' Up, in de kleuren Chocolat Chip en Old Olive (matcht mooi met de gebruikte Copic-kleuren).
Designpapier is van Eline Pellinkhof (Eline's Huis, in the Meadow...)
Met vlinders uiteraard! :-D

Alle afbeeldingen zijn gemat op Old Olive cardstock, rondjes geponst met ponsen van Stampin' Up.
De tekst is ook van SU, van de serie :So Happy for You


En ook deze keer wat meer moeite genomen voor de binnenkant. Eenvoudig, maar maakt het net "af".
De randen van het witte cardstock heb ik gesponsd met Old Olive.

Een fijne avond en een hele fijne dag morgen.

Liefs, San

P.s. denken jullie nog aan mijn candy? Deze loopt pas 1 september af, maar ik wil jullie er graag aan herinneren. Het is mijn dank-je-wel-kado voor alle trouwe volgers van het afgelopen jaar.

6 opmerkingen:

Mieke zei

Wat erg van je zusje... Fijn dat de familie die dag blijft samenkomen om elkaar te steunen, daar zullen jullie allemaal veel aan hebben. Hele mooie kaart heb je gemaakt. De kleuren spreken mij ook enorm aan! De afwerking aan de binnenkant maakt het inderdaad helemaal af!
xxx

Christine zei

Heel mooi Sandra! Ik word er een beetje stil van en het doet me nadenken over sommige dingen in het leven. Leuk dat jullie zoveel steun vinden bij elkaar, dit houdt de herinnering levend.
Knuffeltje van Christine

corry'kaart zei

hoy sandra
wat een prachtige kaart en wat een prachtig iets om ieder jaar bijelkaar te komen,want uit het oog is nooit uit het hart!
groetjes van corry

Simone zei

Hai lieverd. Ik heb veel aan je gedacht - tussen de bedrijven door - en vind je kaartje weer bijzonder. Een dikke knuffel, ook aan je ouders van mij.
't klinkt wel wat gek dat je een stempel hebt gekozen uit de set 'so happy for you' want je bent natuurlijk niet happy met de reden dat je dit mooie kaartje mocht maken en geven. Maar - het is wel een 'happy' iets dat je dit nog met hen kan delen en dat zij nog bij je zijn en zo'n belangrijke rol in jouw leven spelen en in dat van de kids.
Daarom ben ik - na dit te lezen weer 'happy for you'.. Koester het maar!

En ik vind de vlindertjes ook weer heel mooi!
Veel liefs,
Sim

martina's kaartjes zei

een hele mooie, elegante kaart heb je gemaakt !
veel moed en toch goed dat jullie dat in stand houden, zo bijeen komen, geeft moed !
sterkte,
grtjs, martina
x

GerJanne zei

hoi Sandra,

wat een prachtige kaart heb je voor je ouders gemaakt. En wat mooi om elk jaar op de sterfdag bij elkaar te komen. Voor iedereen die van haar hield een fijne manier om haar met elkaar te gedenken.
Dat doet iedereen goed, maar vast vooral je ouders.

Groetjes,

GerJanne