Volgers

maandag 8 augustus 2011

Thinking of You


Eindelijk eens tijd gehad om mijn nieuw gekochte designpapier te gebruiken!

Cardstock is van Stampin' Up (Old Olive)
Designpapier is van mijn blok van "Graphics 45" en heet Once Upon a Springtime...
De afbeelding komt er ook vanaf en heb ik gemat op Chocolat Chip cardstock van SU, met daarachter een rand, gemaakt met mijn nieuwe Creatable van Marianne Design, in de kleur Very Vanilla (SU!)


Als extra accent heb ik 4 pareltjes op de hoeken van de afbeelding geplakt.


De bloem komt ook van mijn laatste aankoop (tijdens de vakantie) en is van "Color Me Crazy".
De randjes zijn een beetje aangezet met Chocolat Chip en de bloem is vastgemaakt met een brad uit eigen voorraad en een bloemenkern (Pipoos).
De tekst is een stempel van Stampin' Up en ook hier heb ik de randen gesponst met Chocolat Chip.
Beetje vintage allemaal, maar wel op een leuke manier!

:-D

Ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden, vooral omdat het ook een kaart is in een andere stijl dan ik normaal gesproken maak.

Fijne dag morgen!

Liefs, San

5 opmerkingen:

Mieke zei

Whow, mooie kaart! Ik heb het wel voor elfjes :) Hele mooie kleuren! Deze kaart is echt top! xx

martina's kaartjes zei

waus sandra, mooie kaart hoor ! mooie kleuren,
grtjs, martina
x

Margo zei

Wat een prachtige kaart Sandra ! De 2 hieronder zijn ook heel erg mooi !
Liefs
Margo

corry'kaart zei

echt een mooie kaart met mooie kleuren
groetjes van corry

sjouks kaarten zei

Idd een hele andere kaart dan ik van je gewend ben, maar wel met veel WAUW gehalte.
Echt super mooi hoor!
Groetjes sjoukje