Volgers

vrijdag 26 augustus 2011

Uit de "oude doos"


Goeiemorgen!
Bij gebrek aan nieuwe kaarten, heb ik er een paar uit een eerdere "collectie" geplaatst.
Deze had ik nog niet gepost, zag ik, dus vandaar dat ik ze vandaag plaats.
:-D


Ingrediënten:
Cardstock: Very Vanilla, Old Olive (beiden SU) en linnenkarton (vanille) uit eigen voorraad.
Design papier: Stampin' Up (serie weet ik niet, heb deze vellen gekregen)
Stickers: Alles van SU, kleuren (denk ik) Bashfull Blue, Old Olive, Wild Wasabi (?), Whisper White en So Saffron (?)
Lint: Very Vanilla en Old Olive
Parels: Very Vanilla (SU)


De teksten zijn stempels van Stampin' Up en de gebruikte kleuren zijn: Old Olive en Daffodil Delight (?)


Deze kaarten waren redelijk snel klaar. Ik was drukker met het bedenken dan met het maken, maar ze zijn voor vele gelegenheden te gebruiken. Erg handig om in de voorraad te hebben!
:-D


Ik ben heel erg nieuwsgierig naar jullie mening over deze serie kaarten.
Ze zijn erg eenvoudig, maar er zijn mensen die daar juist van houden.
Dus laat me je mening weten, aarzel niet!
;-)

Ik wens jullie alvast een fijn weekend toe!
Ik heb zelf nog 2 late diensten voor de boeg, vanavond en morgen nog.
Daarna heb ik zelf weekend.

Liefs, San

7 opmerkingen:

Katootje55 zei

Ook kaartjes uit de oude doos zijn altijd welkom. Tevens vind ik, dat je van je "oude" creaties ook nog veel kunt leren. Ik zelf bijvoorbeeld zie vaak een verandering in stijl, afwerking of techniek! Je beseft dan pas hoeveel je in die tijd hebt bijgeleerd...

Groetjes, Toos

Margo zei

Wat een leuke kaartjes !
Het hoeft niet altijd met veel frul te zijn he !
Ik ben ook wel fan van de spullen van SU !
Liefs
Margo

Christine zei

Uit de oude doos of niet, ik vind ze mooi hoor Sandra!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

ze zijn leuk ! mooie, zachte kleuren die mooi bij elkaar passen ! bedankt voor je lieve reacties terwijl ik met vakantie was,
grtjs, martina
x

justine zei

Erg mooi, ook al komen ze uit de oude doos!
Groetjes Justine

Karen Howard zei

Sandra, these are gorgeous! Love the paper collection you used, so soft and lovely!

Saskia zei

Hoi,
Toch leuk dat je deze kaarten nog even hebt gemaakt, wat een mooie serie zo bij elkaar. Ziet er heel leuk uit. Nu nog even genieten van je weekend.
Groetjes Saskia