Volgers

donderdag 11 augustus 2011

With Sympathy...


Vandaag weer tijd voor een nieuwe kaart, maar deze keer niet zo´n vrolijke.
Manlief heeft afgelopen zaterdag helaas afscheid moeten nemen van een dierbare collega...
Dus geen leuke reden voor een kaart, maar dit is wel persoonlijker dan zo´n "standaard" kaart uit de winkel, vind ik.


Al het materiaal wat ik gebruikt heb, is van Stampin' Up, inclusief de parels en de vlinderstans voor de BigShot.
De tekst is van de nieuwe set van Nicole Verkooijen, met bijpassende rand er omheen.


Hier nog een detailfoto van de vlinder.

De volgende foto zal weer wat vrolijker zijn!

En vanavond gaan we trouwens kijken naar een nieuw konijntje, hopelijk is ze lief genoeg om mee te nemen, ook leuk voor de kids!

Fijne avond nog!

Liefs, San

(p.s. Niet vergeten: 1 september verloopt mijn candy)

6 opmerkingen:

Erna zei

wel een mooi kaartje geworden!

corry'kaart zei

hallo sandra
ja dit is zo mooie kaart die vind je echt niet in de winkel!
groetjes van corry

Christine zei

Mooie, serene kaart. Ik vind de kleuren prachtig gekozen!
Liefs
Christine

Simone zei

Ach, gecondoleerd voor D, de collega's en diens familie.... En een heel mooi en persoonlijk kaartje. Hij is echt prachtig! helemaal mijn kleuren en heeeel mooi. Die vlinders wil.ik.ook!
Dikke kus, en knuffel ze vanavond!
Sim

Kitika zei

This is really pretty and so elegant card!

C@ro zei

Deze is prachtig zeg!
groetjes van Caro