Volgers

woensdag 21 september 2011

Award gekregen!


Goeiemorgen allemaal!

Ik heb blijkbaar vorige week een award gekregen van Marijke! Sorry meid, ik dacht er vandaag pas weer aan...
Maar ik ben er superblij mee!
Toch een blijk van waardering, vind ik.
Voorwaarde is dat ik 12 vragen moet beantwoorden en 10 nieuwe awards moet uitdelen.
First things first, dus eerst de 12 vragen maar:

1: Wat is je favoriete kleur?
Blauw

2: Wat is de titel van je favoriete song?
Een moeilijke vraag... Ik heb veel favoriete songs en dit is er 1 van: "Iris" van de Goo Goo Dolls

3: Je favoriete dessert?
Ik ben een echt toetjes mens, maar waar mij op dit moment het water van uit mijn mond loopt is créme brulée... Mjammie!

4: Wat werkt op je zenuwen?
Mensen die achter me staan en met me meekijken wat ik aan het doen ben... Kan daar echt niet tegen!

5: Je favoriete huisdier?
Ons konijn Snuffie

6: Zwart of wit?
Doe maar wit, zwart is zo donker.

7: Wat is je grootste angst?
Persoonlijk is mijn grootste angst om met de auto het water in te rijden/vast te zitten onder het ijs, 
maar het allerergste is dat er wat met mijn kinderen zou gebeuren. 
Zou ik niet mee kunnen leven, denk ik... :-(

8: Wat is je beste gelaatseigenschap?
Mijn ogen! Ik heb blauwe ogen met een donkere rand om de iris, dat zie je niet zoveel.

9: Dagelijkse opvatting?
Geniet van elk moment, het kan zo voorbij zijn.

10: Wat is je ideaal?
Zo lang mogelijk van het leven genieten met al mijn dierbaren om me heen en in gedachten.

11: Waardoor laat je jezelf wel eens verleiden?
2 dingen: chocolade en nieuwe spullen voor de hobby! :-D

12: Wat doe je als je van streek bent?
Chocolade eten! :-D

Dan nu het moeilijkste van alles: 10 mensen een award geven... Blijft moeilijk om een keuze te maken, iedereen is me even lief, maar ik ga mijn best doen!


Ik ben erg benieuwd wat jullie antwoorden op de vragen zijn, maar bedenk goed: geen verplichting hoor!
Ik weet dat er mensen zijn die dit liever niet doen, even goede vrienden hoor!
:-D

Gisteravond lekker gefreubeld, dus morgen plaats ik weer een echte "Sandra"-kaart hier!
So don't go too far!

Fijne dag nog en veel liefs, 

San

P.s. ik heb trouwens een poll geplaatst in de sidebar, willen jullie er even naar kijken en misschien stemmen? Ben erg nieuwsgierig namelijk!!! :-))

7 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi sandra
erg leuk om zo iets te lezen van je medebloggers:-))
groetjes van corry

Liberta zei

Leuk om te lezen Sandraw. tja het is wat met chocolade en ons vrouwen.

Heel veel liefs, Lieb

Margo zei

Proficiat met je award en bedankt om hem aan mij door te geven !
Liefs
Margo

Karen Howard zei

Thank you so much for the beautiful award! Hugs, Karen

Rosina zei

Dank je wel Sandra voor de award, maar als je het niet erg vind geef ik die niet door, ik geef er niet om al die dingen over mezelf te vertellen. Ik heb hem wel even in mijn sidebar gelinkt naar jouw site....nogmaals THANKS

groetjes Rosina

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieverd. Bedankt voor je Butterfly Award. Ik heb in mijn laatste blogpost even wat mooie en lieve dingen over jou geschreven. Dat vond ik meer gepast dan over mijzelf schrijven (smile) Je bent zo'n schat en je hebt zo'n eerlijkheid en genuine compassion for people, dat komt in je kaarten en schrijven zo oprecht naar voren. Ik wilde dat liever even belichten dan mijzelf :) Heel veel liefs van Pauline

sjouks kaarten zei

Dank je wel, dat je mij zo'n award hebt gegeven.
Groetjes Sjoukje