Volgers

donderdag 22 september 2011

For You


Zoals gisteren beloofd: Mijn nieuwste kaart, dinsdagavond vers gemaakt...

Cardstock is van Stampin' Up, in de kleuren Bashful Blue en Chocolat Chip.
Designpapier is ook van SU, in bijpassende kleuren natuurlijk. ;-)
Net als het blauwe en bruine lint, ook SU.
Het geblokte lint en het kant komt uit eigen voorraad, net als de brads.
De bruine brads heb ik gekleurd met Copic nr. E27, om een passende kleur te krijgen.
De tekst en de blauwe bloemen op de basiskaart zijn uit 2 stempelsets van SU:
Great Friend en Simple Friendship.


Het afdrukje van Magnolia heb ik ingekleurd met mijn Copics, in de volgende kleuren:

Haar/schoenen: E27-E25-E23
Huid/wangen: RV10-E53-E51-E50
Jurk/ballon/strik: B93-B12-E27

Detail van de kaart.

Ik heb trouwens het voorste deel van de kaart op 1cm van de kant gescored, om zo een rand te krijgen voor het lint en de brads en op deze manier kan de kaart nog normaal geopend worden.
:-D

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties op deze kaart!
Zelf ben ik best wel tevreden.

Fijne avond nog!

Liefs, San

13 opmerkingen:

Lia zei

Je kaartje ziet er erg lief uit, mooie kleuren,

groetjes Lia

Margo zei

Wat prachtig Sandra !
Een heel leuk stempeltjes ook en mooie kleuren !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

heel lief en leuk kaartje,
grtjs, martina
x

Saskia zei

Hoi,
Ik vind het een mooi kaartje geworden, handige tip om een randje te socren en zo ruimte creëren.
Groetjes Saskia

Christine zei

Prachtig kaartje en volledig in jouw stijl! Mooi ingekleurd!
Liefs
Christine

Liberta zei

Heel mooi kaartje. Wat ik zo bijzonder vind is dat je het gescored hebt zoals je dat noemt.
Dat viel mij meteen als eerst op. Dat maakt het kaartje zo appart.
Hele mooie kleuren combi ook, vind dat altijd zo knap dat jullie dat kunnen daar worstel ik nog al eens mee.:)

Heel veel liefs, Lieb

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Magnolia.
Wat gezellig dat je zo naar een feestje toe kan gaan. Ik heb ook wel zin in een feestje vandaag. Je ziet er ook zo mooi uit in het blauw. vertel Sandra maar dat ze je kaartje heel knap heeft gemaakt. Die lintjes maken het geheel ook zo vrolijk. Ik zou graag even in mijn feestjurk naast je komen te staan in al dat moois.

Tot ziens maar weer,
inky hugs van Pauline

corry'kaart zei

heel mooi en lieve kaart en prachtig met die zachte kleur
groetjes van corry

manuela zei

hoi,
Ik vind het een mooi kaartje geworden, handige tip om een randje te scoren Dat viel mij meteen als eerst op. Dat maakt het kaartje zo appart.
Hele mooie kleuren combi

groetjes Manuela

Wenda zei

Nou Sandra daar mag je ook tevreden overzijn hoor zo'n kaart, geweldige kleuren combie.

Liefs Wenda

GerJanne zei

Hoi Sandra,

wat prachtig gedaan! Mooie kleuren heb je gebruikt! En wat leuk zo dat randje. Gescored, nieuw woord voor mij, maar ik geloof dat ik snap wat je bedoelt.
Prachtig ingekleurd ook!

Groetjes,
GerJanne

SandraW zei

@Gerjanne: Ik weet niet of het woord bestaat, maar vond het wel leuk klinken, hahaha! Maar je snapt vast wel wat ik ermee bedoel... ;-)

Monique zei

Wat is dit mooi!!!
groetjes
Monique