Volgers

donderdag 15 september 2011

From All of Us


Eindelijk weer eens een kaartje klaar! Heeft me erg veel moeite gekost en ben er dan ook ruim een week mee bezig geweest, hahaha!
Meestal ben ik in 1 avond klaar met een kaart, maar dat was nu wel ff anders.
Ik begin me langzamerhand een beetje beter te voelen, maar de vermoeidheid is nog lang niet over.
Nog een kleine week antibiotica en dan ben ik ook daar weer vanaf!
:-D


Het kaartje van deze keer is weer eens een Magnolia, ben er dol op! :-D
Cardstock is van Stampin' Up (Bashful Blue, Real Red)
Designpapier (Old Olive) ook, net als het lint.
Het afdrukje is ingekleurd met de volgende Copics:
Haar/sloffen: E43-Y21-E42
Huid: RV10-E53-E51-E50
Kleren: -blauw: BG93-B12
       -rood: R37-R35
    -groen: YG95


Het label onder het lint is een stempel van SU, net als de tekst. Dit heb ik vastgemaakt aan de strik met 2 ringen en een stukje draad.
Voor de afwerking nog een 6tal parels.
Ik wilde er geen bloemen of iets op maken, omdat de kaart dan te "vol" zou zijn en dat vond ik niet nodig bij deze kaart.

Ik hoop de komende tijd weer meer energie te krijgen voor het maken van meer kaarten, ik mis het namelijk wel, hoor!
:-D

Ben benieuwd naar jullie reacties en wens jullie een fijne dag!

Liefs, San

(P.s. ik heb er weer een nieuwe volger bij, gezellig! Leuk dat je erbij bent gekomen, Liberta)

8 opmerkingen:

Liberta zei

Hai Sandraw,

Wat een scheet van een kaart. Mooi ook die rand om de stempel.
De lint met stempel vind ik super gedaan.
Een idee voor mezelf hihihi.
Hoop dat je je gauw weer de oude gaat voelen. Ben blij om te horen dat het beetje bij beetje beter gaat.

Liefs, Lieb

Marijke zei

Leuke kaart en verveld dat je je nog niet goed voelt. Ik ga je benoemen met een award hoor, kijk een deze dagen op mijn blog en je ziet wat ik bedoel. Groetjes Marijke.

Simone zei

Wat een leuke! Succes met de moeiigheid....... Woonden we maar eens dichterbij elkaar.. dan kon ik even komen helpen :) (of afleiden??:P)
Sim

corry'kaart zei

hoi sandra
nou ik wens je veel energie toe!
en je kaart is prachtig en zeker die opengewerkte rand
groetjes van corry

Karen Howard zei

Hi Sandra, this is really pretty!

Margo zei

Oh wat is dit een mooi kaartje !
Ik ben en blijf ook dol op Magnolia !
Liefs
Margo

Joke zei

Hoi San,
Het is weer een heel mooi kaartje geworden,het is die week wel waard geweest...
Waar heb je die rand mee gemaakt, erg mooi.

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Wow de kleuren combinatie is zo mooi gekozen. Heel super lief! Magnolia staat er weer starlend bij. Thanks for making me smile Magnolia. And feel better Soon! Live Sandra!

Inky hugs, Pauline