Volgers

donderdag 8 september 2011

Laatste nieuws en "This Hug is for You"


Hallo, lieve mensen!
Sorry dat ik even niets van me heb laten horen, maar ik ben de laatste weken vreselijk moe en heb dinsdag eindelijk de oorzaak gevonden.

In mijn vakantie ben ik door 2 teken gebeten en op 1 van die plekken heb ik een rode kring gekregen, een van de eerste symptomen van de Ziekte van Lyme...

Dinsdag ben ik bij de huisarts geweest voor antibiotica en moet nu 14 dagen 2 tabletten per dag nemen.
Een behoorlijk stevige dosis dus en ook dáár ben ik erg moe van.
Ik heb dus geen energie meer over om 's avonds kaarten te maken.
Ben nog wel bezig met een kaart, maar die is nog niet af.

Bij deze dus alvast mijn excuses voor het minder posten op mijn blog.
Dit heeft even de tijd nodig en zo gauw het weer wat beter met me gaat, zal ik weer meer tijd en vooral energie hebben voor nieuwe kaarten.


Voor vandaag heb ik een beterschapskaart voor de oppas van de kinderen, die een tijdje geleden aan haar hand geopereerd is.
Ik weet helaas maar weinig details meer, maar de tekst is in ieder geval van Nicole Verkooijen en het designpapier komt van Basic Grey. Het is van een papierblok ("Hopscotch") wat ik in Assen heb gekocht.
Het afdrukje is uiteraard een Magnolia, ingekleurd met mijn Copics.

Ik zie net dat de kwaliteit van de foto niet zo goed is, maar dat moeten jullie maar voor lief nemen... ;-)

Ik hoop snel weer de oude te zijn!

Liefs, San

8 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi sandra
dat zal schrikken voor je geweest zijn?
maar hopelijk weer snel dat je opknapt,veel sterkte en je kaart is als gewoonlijk een lieffie!
groetjes van corry

Katootje55 zei

Héél veel beterschap gewenst, Sandra. Laat je maar eens lekker verwennen!!

Groetjes, Toos

appeltje-eitje zei

Hey Sandra,

Nou, daar ben je mooi klaar mee..maar niet heus dus. Gelukkig ben je er op tijd bij en zag je de rode kring en ben je gelijk naar de dokter geweest. Het is idd een hoge dosis antibiotica, maar wat moet dat moet...en de ziekte van Lyme, vind ik -excuses le mot- echt een smerige, gemene ziekte!

Dus geen excuses hóór, nergens voor nodig...jij hebt er immers ook niet om gevraagd. Ik hoop van ganser harte dat de antibiotica aanslaat en dat je snel weer mag opknappen!!

Lieve Groetjes,

Diana zei

Hoi Sandra veel beterschap gewenst en je kaart heel mooi

groet diana

Christine zei

Rust maar eventjes uit Sandra! Niemand zal je dit kwalijk nemen. En... ik heb vandaag je pakje ontvangen!!! Hartelijk bedankt!! Ik ga proberen dit weekend er al iets mee te maken, je ziet het wel verschijnen op mijn blog. Nog veel beterschap en hou je sterk Sandra!
Knuffel
Christine

SandraW zei

Thanks voor jullie lieve berichten, dames. Doet me goed!
En Christine: nveel plezier met je kado, hopelijk is het wat je ervan verwacht had. :-D

Margo zei

Wat een prachtige kaart Sandra !
Verzorg je maar goed, ik ben ook erg moe en dat zorgt er inderdaad voor dat je niet meer aan kaartjes toekomt he !
Liefs
Margo

Liberta zei

Hai Sandra,

Jeetje de ziekte van Lym.
Heel begrijpelijk dat je dood op bent.
Hoop voor jou dat de antibiotica gauw aanslaat.
Wens je heel veel sterkte.
Ik wil je bij deze ook feliciteren met je gewonnen Candy.
Je kaart ik een mooie kaart.
Sterkte,

Liefs, Lieb