Volgers

donderdag 29 september 2011

Thanks very much


Hoi lieve mensen!

Als eerste een welkom aan mijn nieuwe volger!
Leuk dat je erbij bent! Ik waardeer het heel erg.

Vandaag niet echt een kaart, maar een mini-kaartje voor op een pak servetten.
Een collega van me gaat met vervroegd pensioen en de traditie wil dat we altijd een leuk item bedenken wat op die bewuste collega "slaat" en nu schijnt zij dol te zijn op servetten. 
Dus krijgt ze van iedereen een pak servetten! En dat zullen er ong. een 30-40 zijn... Hahaha!
:-D

  
En een kado zonder eigengemaakt kaartje kan natuurlijk niet, dus ben ik dinsdagavond tussen alle rommel op mijn hobbykamer (ben nl. begonnen met opruimen, zodat er verbouwd kan worden...) bezig geweest met dit project.
De kwaliteit van de foto's is niet zo goed, omdat ik deze foto's 's avonds nog heb gemaakt. 
Daglicht levert de mooiste foto's op, maar helaas kon dit niet anders.
En aangezien de kwaliteit niet goed is, heb ik er de beste 4 uitgezocht, zodat je toch nog een redelijk beeld kan krijgen van wat ik gemaakt heb.


De afmeting van dit kaartje is 9x9 cm en het cardstock is van Stampin' Up, Very Vanilla.
De hoeken afgerond met een pons en de randen zijn gesponsd met Chocolat Chip.
De bloemen heb ik met de kleur Barely Banana gestempeld en het brede lint past er precies bij.
Daaroverheen zit een wit lint met roezels (Groenrijk) en daarover weer een SU lint, in de kleur Old Olive.
Het bedeltje moet een klavertje voorstellen, maar dat is op de meeste foto's niet te zien, hahaha!


Daarna heb ik de grote bloem gemaakt.
Cardstock:
-Old Olive
-Barely Banana
-Chocolat Chip
-Very Vanilla
Allemaal geponsd met ponsen van Stampin' Up, ideaal om te combineren dus!
De ronde tekst komt er ook vandaan, net als de bijpassende vilten bloem.
Brad is uit eigen voorraad.
Deze bloem heb met dimensionals wat "volume" gegeven.

Ik heb geprobeerd de kleuren van de servetten aan te houden, en ben daar redelijk in geslaagd, vind ik!

Was leuk om te doen, een keer een ander soort kaartje.
En ik heb me prima gered met de beperkte ruimte op mijn kamer.
:-D

Ben heel erg benieuwd naar jullie reacties!

6 opmerkingen:

Margo zei

Wat super Sandra en wat leuk zo'n boel servetten, dat zal wat zijn !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

heel leuk gemaakt, dat zal ze zeker wel leuk vinden,
grtjs, martina
x

Christine zei

Origineel idee Sandra! Lijkt me geweldig een kaartje in die afmetingen, iets kleiner komt schattiger over hé! Mooie linten heb je gebruikt!
Liefs
Christine

Karen Howard zei

Sandra, this is beautiful!

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Wat een mooitje! Heel gaaf gemaakt. Echt een schatje. En wat leuk dat je kamer in de verbouwing gaat. Spannend. Vergeet niet voor en na foto's te maken he. Altijd leuk om op terug te kunnen kijken... denk ik :)
Inky hugs, Pauline

Durvina zei

Wouw wat stylvol.

groetjes, Durvina