Volgers

donderdag 1 september 2011

WINNAAR CANDY!!!


Vandaag is het DÉ dag voor het "trekken" van de winnar van mijn eerste verjaardags candy.
Er zijn 25 dames die zich hebben aangemeld en aan de voorwaarden voldaan hebben.
Ik heb alle goede reacties genummerd, 25 briefjes gemaakt en die 2x dubbelgevouwen.


De nummers zijn geschud en uit deze stapel heb ik een nummer getrokken:


AND THE WINNER IS:



Hartelijk gefeliciteerd, meid!
En dank je wel voor al je lieve reacties de afgelopen tijd, waardeer ze zeer!
Wil je me een mail sturen met daarin je adres? Dan kan ik je gewonnen pakket zo snel mogelijk naar je opsturen.
:-D

En laat je t.z.t. nog wel zien wat je er zoal mee gemaakt hebt? 
Ben wel erg benieuwd...

En de rest van de dames: bedankt voor het meedoen!
Ik vond het zelf erg leuk om te organiseren, wie weet ga ik rond mijn verjaardag (1 januari) weer een candy weggeven, maar dat zien jullie vanzelf wel.
;-)

Een fijne dag nog!

Veel liefs, San

11 opmerkingen:

Charlotte zei

Proficiat aan de winnaar! Veel plezier ermee Christine!

Margo zei

Proficiat Christine !

Katootje55 zei

Christine, leuk dat je als winnaar uit de bus bent gekomen.. Proficiat!! En Sandra, fijn dat je ons de kans gaf deze leuke candy te winnen.

Groetjes, Toos

Karen Howard zei

Love how you drew a winner! Too funny!

SandraW zei

:-D

Mieke zei

Gefeliciteerd Christine! Ik weet zeker dat je er véél mooie dingen mee zal kunnen maken :-)

Marja Rolfes zei

Gefeliciteerd Christine!!!!!! Veel plezier ermee!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Christine zei

Hallo Sandra,
Ik kon mijn ogen niet geloven, maar het is toch waar, ik heb gewonnen! Ik ben er reuzeblij mee en ga dan ook proberen leuke dingen te maken met jouw spulletjes. Mijn adres is al onderweg hoor!
Ik wil jouw ook bedanken voor de reacties op mijn werkjes, altijd leuk om je te horen!
Bedankt voor de candy en ik laat je zeker iets weten als hij aangekomen is!
Veel liefs en een dikke knuffel!
Christine

Marijke zei

Gefeliciteerd Christine, veel plezier ermee en Sandra bedankt voor de candy, was leuk.
Groetjes Marijke.

appeltje-eitje zei

Hiephiephoera voor de winnares :)

Christine zei

Hallo Sandra,
Ik kijk uit naar de postbode maar hij ging mijn deurtje voorbij! Misschien morgen of vrijdag, ik laat je zeker iets weten zodra het aangekomen is!
Veel liefs
Christine