Volgers

dinsdag 25 oktober 2011

Happy Birthday


Vandaag op het "menu" een kaart gemaakt voor de verjaardag (en candy) van Chantal.
Ik wilde graag eens wat nieuws proberen, dus heb ik voor dit (erg!) bewerkelijke model gekozen.
Een behoorlijke uitdaging, want het ziet er makkelijker uit dan het is. Vind ik tenminste!
:-D
Het patroon heb ik bij Creadin vandaan en die is erg duidelijk met de afmetingen erbij.


De basis is cardstock van Stampin'Up (Whisper White) en het designpapier komt uit een paperblock wat komt uit de gewonnen candy bij Wenda (ben er superblij mee!!! Zoveel leuke dingen!!!), maar ik ben even de naam ervan kwijt, sorry...
(Oorzaak: verbouwing hobbykamer, dus erg behelpen..., ook mentaal, hahaha!!!)

Verder heb ik Lavender Lace cardstock (ook SU) gebruikt voor het matten van de afdrukjes en de details op de kaart.
Ik heb de bloemen gemaakt met de BigShot en de mallen van Joy (ook uit Wenda's candy), met een leuk bloemenrandje en brad uit eigen voorraad. De vlinder komt ook van een mal van Joy en het label is van Marianne Design.
(zie foto hieronder voor vlinder en label)

De afdrukjes zijn van Magnolia en heb ik van Joke gekregen. Ik heb ze ingekleurd met mijn Copics:

Huid: R00-E53-E51-E50
Haren: E27-E25-E23
Paars: BV02-BV13
Blauw: BG000-BG0000


 Hierboven heb ik het lintje voorzichtig opengemaakt om te laten zien hoe de binnenkant eruit ziet, met het label en de vlinder.


En deze foto laat de gehele kaart zien, plat gevouwen.

Ik vond het een leuke uitdaging om deze kaart te maken en ik denk dat ik hem met een challenge mee moet laten doen.
Iemand enig idee bij welke challenge?
Heb er nl. geen verstand van, hahaha...

En Chantal, hij is je van harte gegund, hoor!
Of er nu wel of geen candy aan vast zou zitten!
;-)

Fijne dag allemaal!

Liefs, San

13 opmerkingen:

Margo zei

Waaw je kaart is prachtig Sandra !
Heel erg mooi en het modelletje is super !
Liefs
Margo

Saskia zei

Hoi,
Je kaart is superleuk geworden. Het is inderdaad een bewerkelijk model, maar met de scorpal en een snijapparaatje van de action zo gedaan, weet niet of je de scorpal inmiddels al hebt of dat het nog op je verlanglijstje staat, maar dat kost echt veel minder tijd dan geklungel met een lineaal, al is het natuurlijk duur in aanschaf.
Ben zelf ook aan de slag geweest met dit model is inderdaad leuk om te doen en weer eens wat anders.
Wat betreft de challenge, zou ik op dit moment niet weten met welke die mee zou kunnen doen, als ik er een zie zal ik het even doorgeven, want hij is er zeker voor geschikt. Het is een mooi geheel, je kunt zien dat er veel tijd in is gestoken
Groetjes Saskia

SandraW zei

@Saskia: Ik heb nog steeds geen scorpal, dus heb inderdaad zitten klungelen met een liniaal, hahaha!!!
Leuk dat je nog weet dat ik hem wil aanschaffen!
:-D

corry'kaart zei

hoi sandra
een erg leuke en mooie kaart,zelf heb ik deze ook gemaakt en weet van je behoorlijke werk af:-))
groetjes van corry

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Wow.. you went all out. Prachtige kaart zeg, met zoveel verassings 'elementen' er door heen verweven. Wat een schatje. Ze gaat er vast helemaal blij mee zijn. Echt heel mooi gedaan. En hahaha.. ik heb een scorpal, maar ik heb hem nog niet eens gebruikt. Ik moet eerst eens op Youtube gaan kijken hoe dat nu allemaal werkt. Ik snap het wel een beetje, maar ook daar zitten vast nog wat verborgen ideeen in verwerkt, waar ik nog achter moet komen.
Anyhoo.. je kaart is super super SUPER mooi! Thanks for sharing.
Inky hugs, Pauline

martina's kaartjes zei

je kan van je trapjes ook sterren of bloemen maken, een beetje knippen en dan is het ook heel erg mooi
superleuke kaart
grtjs, martina
x

SandraW zei

@Martina: goeie tip! Thanks! :-D

GerJanne zei

Hoi Sandra,

wat een supermooie kaart heb je gemaakt. Ik moest er echt even de tijd voor nemen om te bekijken. Heel mooie kleuren en schattige afdrukjes!! Hopelijk gaat Joke nog met mijn candy meedoen ( ik vraag en aantal afdrukjes ;-))
Groetjes en fijne avond nog!

GerJanne

Wenda zei

Wat een mooie kaart is het weer geworden Sandra echt heel mooi gedaan heb het patroon ook al even liggen maar nog niet aan begonen maar nou ik jou kaart weer gezien heb ga ik het toch van de week een keer proberen.

Liefs Wenda

sjouks kaarten zei

Wauw, Sandra!
Dit lijkt me idd een bewerkelijk model, maar je hebt je er prima mee weten te redden.
Echt prachtig gedaan!
Groetjes Sjoukje

Karen Howard zei

Sandara, this is gorgeous! I love the card design and your Tildas are really pretty! I only have a couple but want to get more now, they are lots of fun! Hugs, Karen

Joke zei

Hoi San, Ik heb hem live gezien, maar zo ziet ie er ook fantastisch uit. ben er zelf ook nog mee aan het stoeien geweest, maar ben er nog niet helemaal uit. Maar erg mooi gedaan.

Liberta zei

Hallo Sandra,

Wat een mooie kaart. Het lijkt mij inderdaad een moeilijk model als ik de moed heb ga ik hem zeker ook eens proberen. Bij jou is hij heel goed gelukt.
Lief van je dat je meedoet met mijn Candy, Succes.

Liefs, Lieb