Volgers

donderdag 20 oktober 2011

Happy Together


Hoi, mijn 2e bericht voor vandaag!
Van de week eindelijk weer eens tijd gevonden om een kaart te maken!
Deze keer een stempel van Don&Daisy (Marianne Design), gekregen van Nicole.
En met deze stempel moet er natuurlijk een trouw(dag)kaart gemaakt worden!
:-D
Cardstock is Whisper White van Stampin' Up en designpapier komt uit een paperblock van Prima Marketing (Jack&Jill, 2x roze) en Jillybean Soup (Blossom Soup, blauwe rand).
Roosjes zijn uit eigen voorraad.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Copics:


Don: haren E35-E23
                     kleding R00-C9-C7-C5
Daisy: haren E43-Y21-E42 
        kleding R00-W00
Huid: R00-E53-E51-E50
Schaduw: W1-W00
Ondergrond: BG000-BG0000

Het afdrukje heb ik met een nestability uitgesneden, net als het randje, geleend van Joke, er omheen. 


Ook dit label heb ik met 2 nestabilities uitgesneden en de tekst is weer van Stampin' Up.
Lintje eronder geplakt en daar weer een charm aan vastgemaakt met een zilverkleurige brad.

Een leuke, eenvoudige kaart.
Al zeg ik het zelf... ;-)

Ik wens jullie nog een fijne avond en bedankt voor alle lieve reacties die ik steeds krijg.
Waardeer ze heeeeeel erg!!!!
:-D

Liefs, San

13 opmerkingen:

Liberta zei

Wat een beeldige trouwkaart.
De stempel is aller schattig.

Liefs, Lieb

martina's kaartjes zei

heel schattig kaartje !
mooi
grjts, martina
x

Christine zei

Wat een schattig paartje Sandra! Mooi gedaan!
Liefs
Christine

Yvonne van Bruggen zei

Hoi Sandra,
Dankjewel voor je reactie op mijn blog! Denk, kom meteen ook even bij jou kijken :-) Mooi kaartje heb je gemaakt! Mooi ingekleurd!
Groetjes, Yvonne

Saskia zei

Wat een mooi kaartje is het geworden. Leuk gedaan en bedankt voor al je lieve reacties.
Groetjes Saskia

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Wat een prachtig kaartje. Je inkleuren van de images is echt heel knap zeg. Wow. Ik heb gisteren voor het eerst wat Copic markers gekocht. 6 huidtint kleuren. Ik vind het echt nog een hele kunst hoor om ze op de juiste manier te gebruiken. Mijn'respect' voor je kaartjes is echt 10 kilometer omhoog gedaan ;). Prachtig hoe je het doet. De schaduwen en de color choices. Super. Je details en de layout is heel mooi met the image van het kaartje. Heel mooi.

Heel veel liefs van Pauline

Margo zei

Hij is helemaal geweldig Sandra !
Liefs
Margo

Lia zei

Wat een schitterend lief kaartje,

groetjes Lia

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
Leuk he, die Don & Daisy stempels?
Groetjes Sjoukje

Simone zei

Wat. Een. Schatje......! Geweldig! lekker bezig..! Keep at it meis! Gauw 'ns samen... die copics.... - zucht..! ;)

Karen Howard zei

Sandra, they look very happy together!!! Your card is beautiful, love the image and all the flowers! Hugs, Karen

Durvina zei

Wat een leuke "in love" kaart.

groetjes, Durvina

Annette zei

Wat een leuke lieve kaart met een geweldig plaatje.
lieve groetjes Annette