Volgers

dinsdag 4 oktober 2011

Simone's kaarten & kleine candy ;-)


Vandaag maar eens 2 kaarten van mijn lieve vriendin Simone.

Ik heb deze kaarten in overleg met haar gepost en ik wil heel graag dat ze zelf ook een blog begint. 
Dus ga ik campange voeren en hoop dat jullie haar (via mijn blog) willen motiveren om tóch een blog te maken!

En hulp bij het verzinnen van een naam voor het blog is ook gewenst.
Als ze aan een blog zou beginnen, wil ze niet alleen haar kaarten laten zien, maar ook recepten.
Dus een pakkende titel voor haar blog met daarin beide hobby's.

Mijn voorstel:
Verzin een leuke naam voor Simone's blog (mag ook een Engelse naam) en als ze deze naam kiest, krijgt de winnaar een leuk kadootje van mij!
Een soort candy dus!

Succes met verzinnen!


Dan de kaarten.
Simone houdt van rustige en serene kaarten, zonder al te veel frutsels.
Een hele mooie stijl, vind ik.
Het meeste materiaal wat ze gebruikt is van Stampin' Up.
Toen ze in Australië woonde is ze ook demonstratrice geweest en heeft altijd met veel liefde en plezier workshops gegeven.

De eerste kaart heeft de volgende kleuren:
Kiwi Kiss
Baja Breeze
Not Quite Navy
Whisper White

Embellishment is ook van Stampin' Up en de blauwe bloemen-achtergrond, linkerkant, is gestempeld.
Het randje naast het designpapier is van een SU pons.


De 2e kaart is gemaakt met de kleuren:
Baja Breeze
Whisper White
Kraft
Soft Sky
Alles weer van Stampin' Up.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties!
En Simone ook, dat weet ik zeker! 
:-D

En denk eraan dat jullie helpen met een naam voor het blog van Simone, 
dan zal ik een leuk kadootje verzinnen.

Liefs, San

10 opmerkingen:

Liberta zei

Hallo San,

Wil heel graag een naam verzinnen voor Simone haar blog maar meis dat is niet aan mij besteed. Ik kan zo iets echt niet.
Zou wel heel leuk zijn als ze haar eigen blog begon ze maakt mooie rustige kaarten. Al hou ik niet van koken ik vind recepten uitproberen altijd een uitdaging.
Dus ik hoop dat er leuke namen langs komen.
Iedereen succes.

Liefs, Lieb

martina's kaartjes zei

Wat een supermooie kaartjes hier !!! jawel, sandra heeft grooooot gelijk. Begin maar een blogje... hihihi... Je moet het zien als een soort dagboek van je creaties, leuk om achteraf te bekijken en te lezen. denk wel, het moet wel leuk blijven, blijf voorkeur geven aan het MAKEN van de kaartjes, ipv te bloggen...
het is wel verslavend, sorry, remedie nog niet gevonden.
voor een naam, ik hou graag van duidelijkheid, verwerk dus je naam in de blognaam en hou het eenvoudig, dan weten de mensen sneller wie waar bijhoort... dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.Dus Simones kaartjes of creaties of zo, lijkt me zeker wel haalbaar. Maar misschien zijn er nog meer creatievelingen hier, dus we zullen wel zien wat het wordt. Of een naamspeling ... Si Mon(e) Blog hihihihi
Veel succes verder,
liefs, martina
x

Margo zei

Hoi Sandra,
wat een leuke kaartne zeg !
Simone, begin toch lekker een blogje, het is zo leuk om de verschillende kaarten van iedereen te zien passeren en je houdt er echt wel leuke vriendschappen aan over !
Een ideetje voor je blog, daar moet je inderdaad over nadenken en dat heb ik vroeger niet gedaan, daar heb ik een beetje spijt van :)
Simones kaart en recept, smulkaarten bij Simone, lekkere (t/k)aartjes van Simone , lekkere taartjes en mooie kaartjes, ik weet het niet hoor, ik denk bij recepten meteen aan taart precies he :) LOL
Veel succes ermee in ieder geval !
Liefs
Margo

Christine zei

Wel Simone, ik vind dat jij niet langer moet twijfelen maar gewoon doen!!! Zo'n mooie kaarten mag je gewoon niet voor jezelf houden maar lekker aan iedereen tonen. Je hebt een heel mooie stijl waar iedereen zeker meer wil van zien en ook je kookprestaties zullen bij velen aangenaam bevonden worden en zeker ook uit te proberen zijn! Dus DOEN dat blogje!!! Als naam een speling van de twee vb. Homemade Cards & Cook(ies)
Stof tot nadenken dus...
Liefs
Christine

Saskia zei

Hallo Sandra en Simone,
Ik vind dat Sandra gelijk heeft, het zijn mooie kaarten, ik zou zeker een blog gaan maken. Is leuk en verslavend om te doen en niet heel moeilijk (als blogger meewerkt).
Groetjes Saskia

Saskia zei

Hoi,
Simnoe het zijn prachtige kaarten, Sandra heeft helemaal gelijk, start een blog. Het is leuk om te doen, maar pas op wel verslavend.
Wat betreft een naam zat ik te denken aan van de kook van kaarten of zoiets, al is dit wel wat lang. Succes, ben benieuwd of we je over kunnen halen.
Groetjes Saskia

GerJanne zei

Hoi Sandra,

ik ben het met iedereen hierboven eens dat er een eigen blog voor Simone moet komen. Als haar kookkunsten net zo zijn als die prachtkaarten, dan belooft dat wat.
Naam voor haar blog:
Van keukenprinses tot kaartenkoningin. Of
Simone's keukengeheimen en kaartenfantasieën.
Ben benieuwd wat het wordt!!

Groetjes,

GerJanne

Karen Howard zei

Both of these cards are lovely!

chantal zei

zeker doen Simone. Het is een leuke herinnering en je kan terugkijken wat je gemaakt hebt. En... reacties krijgen van je volgers. Leuk!
Een naam verzinnen? Moeilijk hoor.
"Simone's kijk en smul blog"
"Simone's homemade blog"
"Simones cards and cooking blog"
Inspiratie is op, maar veel succes Simone
liefs Chantal
ps SU is super!!!

Durvina zei

Wat een gave kaarten!
Leuke klassieke style.

groetjes, Durvina