Volgers

donderdag 13 oktober 2011

Sterkte-kaarten


Bij gebrek aan nieuwe kaarten plaats ik vandaag 2 kaarten die ik een tijdje geleden al gemaakt heb.
(en helaas al moest gebruiken...)
Ik probeer dit soort kaarten altijd eenvoudig te houden en niet te uitbundig. 
Past niet bij de gelegenheid...


Beide kaarten zijn vrijwel volledig van Stampin' Up, zowel cardstock, designpapier, stempels, lint en embellishments.
De gebruikte kleuren zijn:
-Whisper White
-Chocolate Chip
-Baja Breeze

De teksten komen bij Inkerbell Stamps vandaan.

Ik hoop binnenkort, als mijn hobbykamer klaar is, weer meer tijd te hebben om kaarten te maken.
Dus tot die tijd graag even geduld hebben, ik kom écht terug!!!
:-D

Liefs, San

13 opmerkingen:

Margo zei

Erg mooie en stijlvolle kaarten Sandra !
Liefs
Margo

Liberta zei

Wat een prachtige kaarten.
De tekst vind ik ook super mooi heel passend.
Succes met je hobbykamer.

Liefs, Lieb

Marja Rolfes zei

Heel mooie stijlvolle rustige sterkte kaarten!
xxx
Dutch Tulip
Marja

corry'kaart zei

erg mooie en stijlvolle kaarten,ja het maken van dit soort kaarten word altijd aan de kant geschoven maar een paar op voorraad is geen gek idee
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Sandra,

ben ik helemaal met je eens dat je dit soort kaarten eenvoudig en niet te uitbundig moet maken. Daar ben jij goed in geslaagd. Ik vind de keuze van je kleuren erg mooi, juist ook voor dit soort gelegenheden.

groetjes,

GerJanne

Kimmie zei

Hoi Sandra

Zijn altijd moeilijke momenten als je zulke kaarten moet maken,en ook om het eenvoudig te houden.
Maar ik vind ze prachtig!

XXX Kim

Simone zei

Ha San!
Dat heb je weer mooi gemaakt - inderdaad mooi rustig en heel passend. Een kaart zoals deze zal zeker de bedoelde boodschap overbrengen - die van jou steun en gedachten voor degenen die het moeilijk hebben.
Sim

hildedewilde zei

ze zijn harstikke mooi! Ik maak ze ook niet graag alleen heb je ze helaas wel eens nodig!
gr, hilde

Anneke. zei

Helaas moeten dit soort kaarten er soms ook zijn. Vind ze heel stijvol, Sandra!
Groetjes Anneke.

Wenda zei

Wat een mooie kaarten weer, het zijn niet de kaarten die we graag maken maar ze horen er wel bij.

Liefs Wenda

martina's kaartjes zei

waaaauw, wat knap gemaakt ! de bloemenstempel vind ik al helemaal toppie ! mooie kleuren,
grtjs, martina
x

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Wat heb je de Fifth Avenue stamp set mooi gebruikt voor dit kaartje. Heel teer zijn allebij je kaartjes geworden. Speciaal voor die mensen om zo'n kaartje van je te kunnen ontvangen. Ik weet hoe het kan troosten in tijden van verdriet. Heel mooi gedaan. De details zijn super.
Bless your heart dear.
Heel veel liefs van Pauline

Karen Howard zei

Hi Sandra, I really like these colors together and the rounded corners! Pretty card! Hugs, Karen