Volgers

maandag 31 oktober 2011

Update...

Lieve mensen, bij deze een korte update over mijzelf.
Ik ben al een paar weken aan het kwakkelen met mijn gezondheid.
Wat begon met een verkoudheid is ondertussen uitgegroeid tot een vette griep met ws. een keelontsteking.
Ik ga straks naar de huisarts, eens kijken wat zij ervan vindt en wat ik er aan kan doen.
Hoop dat ze me wat verlichting kan geven, ik kan amper praten, heb vreselijk veel keelpijn, kan niet slikken of hoesten omdat dat teveel zeer doet, soms tot tranen toe...

Het is niet mijn bedoeling om nu zielig te doen, maar ik wil jullie graag bijpraten waarom ik zo weinig post de laatste tijd.

Een 2e reden waarom er zo weinig kaarten hier verschijnen, is het feit dat mijn hobbykamer een grote renovatie krijgt.
Ik heb wel spullen beneden staan om te knutselen, maar het is toch anders dan wanneer je een eigen kamer hebt voor je spullen en alles kan laten liggen.
Dat kan ik nu niet, omdat anders mijn kinderen er steeds aan zitten.

"Mama, mag ik ook meedoen?"
"Mama, wat is dit dan?"
"Mama, wat ben je aan het doen?"
"Mama, mag ik dat ook?"

Jullie snappen me wel... 
;-)

Maar als tegemoetkoming heb ik hier wel een paar foto's van mijn kamer tot nu toe:







De kastjes komen verdeeld in de kamer te staan, in een lange U-vorm, en daaroverheen komt een bureaublad, waarop ik o.a. mijn bigshot, lamineermachine, laptop en papierladen kwijt kan.
En in de laden is genoeg plek voor mijn ponsen, lint, embellishments, enz.
Het brede kastje op de 4e en 5e foto komt nog helemaal aan de linkerkant te staan, tegen de andere muur, zodat ik tussen de smallere kastjes lekker de ruimte heb om te zitten.

Als tzt de kamer klaar is, volgen er nog meer foto's!
:-D

En dan heb ik nog een leuk nieuwtje, de onderstaande foto spreekt voor zich!


Ruben heeft zijn A diploma in the pocket en gaat woensdag meteen door met lessen voor B!
Mijn kanjer!

Tot zover mijn update, als ik meer weet van de huisarts, laat ik het hier ook weten.

Bedankt voor jullie geduld en het lezen van dit bericht.
Fijne dag!

Liefs, San

p.s. Update: kleine keelontsteking en de griep, dus ik heb een sterke ontstekingsremmer gekregen en een neusspray. De arts verwacht dat ik eind van de week weer een heel eind op weg ben.

13 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Een echte mijlpaal, het A-diploma; gefeliciteerd!! En voor jou beterschap! Je kamer gaat vast heel mooi worden, zo aan de foto's te zien!! groetjes, Yvonne

Mieke zei

Van harte beterschap! Hopelijk kan de huisarts je snel beter maken. Gefeliciteerd aan Ruben met zijn diploma, om trots op te zijn!
Je kamer ziet er alvast erg gezellig uit. Hopelijk krijgen we nog foto's te zien als ie helemaal klaar is :)

Matawi zei

Wat vervelend zeg, dat je maar niet opknapt...
Hopelijk vind de huisarts wat voor je.

Je kamertje wordt geweldig zeg!
Ik ben benwiud naar het eindresultaat.

Groetjes Tamara.

Saskia zei

Hoi,
Hoop dat de huisarts voor wat verlichting heeft kunnen zorgen. Verder zien de voorbereidingen voor je knutselhok er heel goed uit. Wordt vast een waar knutselparadijs en het is inderdaad lekker om alles te kunnen laten liggen zodat de kids er niet aan komen. Wat leuk dat Ruben zijn A heeft gehaald.
Nou sterkte met alles.
Groetjes Saskia

sjouks kaarten zei

Hoi Sandra!
Sterkte met je gezondheid...
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van je hobbykamer.
Groetjes Sjoukje

corry'kaart zei

hoi sandra
nou teneerste van harte beterschap en dat je maar snel mag opknappen,maar zo te zien word je hobbykamer een plaatje!
en ruben van harte gefeliciteerd!
groetjes van corry

Erna zei

Hey! Wat een pech, van harte beterschap hoor!! En gefeliciteerd met het A diploma van Ruben, en oja, je kamertje wordt hartstikke mooi, dat kun je zo al wel zien!
groetjes!

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. He wat vervelend nou,dat je al zo lang met een zere keel rond loopt. Moeilijk voor je zeg. Het kan inderdaad heel erg pijn doen. Ik hoop en bid dat het zich snel zal gaan herstellen. Kinderen opvoeden zonder een stem is haast niet te doen.
Wat een mooi kleurtje heb je voor je kamer gekozen. Lijkt wel een beetje op onze keuken, daar hebben we ook een wand in die kleur. Zo vrolijk. Je meubeltjes zijn ook prachtig. Heel stijlvol. En ik herken het met de kids. Ze willen zo graag mee doen, maar soms ben ik blij als ik gewoon even de deur achter me dicht kan doen en lekker alleen kan knutselen.
Lieverd, sterkte en tot horens, Pauline.

Liberta zei

Blll San wat zal jij je beroerd voelen ik hoop dat de medicijnen aan slaan en dat je je einde van de week weer beter zal voelen.
Heel begrijpelijk hoor als je je niet lekker voelt dat je minder actief bent dus ook op de blog. Geeft toch niets. Zorg maar eerst goed voor jezelf dat je weer gauw beter wordt.
Wat is je zoon een kanjer zijn A gehaald vet cool hoor.
Jeetje mij neetje wat heb jij een leuke hobby kamer.
Ik kan niet wachten (jij helemaal niet denk) totdat hij af is en de foto's volgen.

Liefs, beterschap Lieb.

Simone zei

Getver!
Jaloers!
Super - goede bezig Ruben!
Hoe is 't nu?

(korte reactie van hier :D)
Sim

GerJanne zei

Hoi San,

sjonge, dat kan heel vervelend zijn. Keelontstekingen heb ik veel gehad, maar de laatste jaren gelukkig niet meer (misschien groei ik erover heen;-))
Praten, slikken, alles doet zeer....
Gelukkig kun je wel mailen, dus dat houdt ons op de hoogte.
Wat een prachtige hobbykamer ga je krijgen! Likkebaarden.......
En gefeliciteerd met je knappe zoon!!
Beterschap,

GerJanne

Wenda zei

Gaat het alweer wat beter met je Sandra??? ik hoop het wel voor je.

Liefs Wenda

scrapgirlmarianne zei

Hoi hoi,

Hoe gaat het nu met je?
Hoop dat de kuur geholpen heeft.
Bedankt weer voor je reactie.
Wat gaaf zeg de foto's zo van je kamer.... heb ook eigen buro en kast maar kom ruimte te kort en idd met name om apparaten te laten staan wel jammer maar ach red me wel. ben benieuwd naar het resultaat.
Wat goed zeg het A diploma!! gefeliciteerd hoor.

groetjes marianne