Volgers

donderdag 24 november 2011

Happy Birthday


Vandaag een kaartje wat ik voor mijn oma gemaakt heb. Zij is maandag jarig en wordt 86.
Zondag hebben we een gezellig feestje met de hele familie.

Ik ben begonnen met een basiskaart van roze linnenkarton en die heb ik gescord (?) op 1 cm van de linkerkant om er zo wat lintjes en brads aan te maken als leuk accent.
Het groene cardstock is van Stampin' Up en heet Old Olive (1 van mijn favorieten).
De 2 stukken designapier komen uit mijn papierblok van Graphic 45 (Once upon a Springtime)


Het afdrukje is, of course, een Magnolia. Ingekleurd met mijn Copics in de volgende kleuren:

Huid: E53-E51-E50-R00
Haar/schoenen: C9-C7-C5
Groen: G97-G95
Roze: RV10
Als extra accent heb ik de confetti van de afdruk beplakt met pearls.


Het lint is uit eigen voorraad, ooit eens bij een hobbywinkel gekocht.
De bloemencollage heb ik afgekeken bij een kaart van Nicole Verkooijen.
Het takje achter de roosjes komt van een stans can Stampin' Up (Little Leaves)
De tekst is ook van SU en heb ik uitgesneden met de BigShot en een stans die ik op de KreaDoe heb gekocht. 
(zie dit bericht, 2e foto)
Rand en label beiden gespond met Distress Ink (paper linen) en ook weer pearls als accent opgeplakt.

Ik ben zelf heel erg tevreden over deze kaart, mijn creativiteit is er gelukkig nog na al die weken zonder mijn kamer en spullen.
:-D

Dank jullie wel voor de lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart!
Mijn volgende project is een kalender die ik (ook voor mijn oma) gepimpt heb, dus die houden jullie nog tegoed!
:-D

Liefs, San

17 opmerkingen:

Christine zei

Wat een mooie kleurencombinatie voor dit lief en schattig kaartje! Ook de details zijn prachtig gedaan Sandra!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi San,

wat bijzonder dat je je oma nog hebt! En je kaart voor haar is heel lief! Leuk om tilda eens te zien met (bijna) zwart haar. Kom je niet zo vaak tegen....Ik dacht dat je hobbykamer al helemaal klaar was...Sterkte nog even dan.

Groetjes en een heel fijne dag met je oma en de familie!

GerJanne

SandraW zei

@Gerjanne: Mijn hobbykamer IS ook klaar. :-D
Zie andere post.
En ik heb mijn beide oma's nog, mijn andere oma is in mei 91 geworden. Opa's zijn helaas overleden.

Margo zei

Wat een prachtig kaartje !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

dat zwarte haar is wel even wennen hoor ! =)
toch een leuke, lieve kaart
grtjs, martina
x

Charlotte zei

Leuke kaart Sandra! De combinatie roze met olijfgroen is echt supergeslaagd! Eentje om te onthouden!
Groetjes,
Charlotte

SandraW zei

@Martina: het zwart is inderdaad wel wat heftig, ik geef het toe...
Maar alleen bruin of blond wordt ook zo saai, hahaha! En voor rood haar (mijn kleur, :-D ) heb ik de goede Copic kleuren nog niet gevonden.
Maar leuk dat je een eerlijke reactie geeft! Waardeer ik zeer!

Karen zei

Hoi Sandra,

Wat een geweldige kaart met een super kleuren combinatie.Zwart haar zie je niet vaak, maar ik heb je kleur nummers genoteerd en ga dat ook eens proberen. Je oma vind deze kaart vast geweldig. Heel veel plezier zondag!

Groetjes,
Karen

Tinie zei

Wat een mooi geheel, je hebt ook geweldige kleuren gebruikt!! Gefeliciteerd!

Groetjes Tinie

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Love the card! Ik vind haar zwarte haar heel lief. Leuk dat je dat hebt aan gedurfd. Je oma zal het vast een schatje vinden. Mensen kopen vaak zo snel een kaart om er maar klaar mee te zijn, maar jij hebt er echt zoveel vitamine liefde in gedaan. Dat gaat ze zeker proeven :) / waarderen.
De details zijn gewoon helemaal super. Love it!
Inky hugs, Pauline

corry'kaart zei

hoi sandra
als die kaart is voor je oma zal ze daar reuze blij en vrolijk van worden,echt een lieve kaart en wens je ook een fijne dag samen met je familie!
gr corry

Wenda zei

Nou daar zal ze zeker wel blij mee zijn je oma, heel mooi gedaan weer San en veel plezier met z'n alle zondag.

Liefs Wenda

sjouks kaarten zei

Je hebt een mooi kaartje voor je oma gemaakt.
86 mooie leeftijd hoor!
Groetjes Sjoukje

hildedewilde zei

mooi kaartje weer Sandra, ik ben ook erg benieuwd naar je kalender!
gr. hilde

chantal zei

wat is die kaart een schatje. Je hebt prachtige kleuren gebruikt
liefs Chantal

Saskia zei

Hoi, wat een prachtig kaartje voor je oma en wat mooi dat ze 86 is geworden. Hoop dat ze nog lang van je kaarten mag genieten.
Groetjes Saskia

Annette zei

Wat een schattig kaartje voor je oma. Mijn oma is net 90 jaar geworden.Wat een leeftijd hebben jouw en mijn oma toch al, ze zal wel blij zijn met je kaartje. Hij is mooi ingekleurd hoor.
xoxoAnnette