Volgers

maandag 21 november 2011

Jaaah! Ik ben er weer!!!


Goeiemorgen!

Back in bussiness!
Gistermiddag voor het eerst sinds weken weer op mijn hobbykamer geweest om echt aan de slag te gaan!
En ik heb meteen 3 kaarten gemaakt! 
:-D
De eerste zal ik later vandaag posten, de andere 2 bewaar ik nog even.
Maar ik heb wel een update van mijn kamer, want...

HIJ IS AF!
(op een paar kleine details na dan, maar dat heeft geen haast)

Hieronder dus een impressie van mijn geweldige kamer, ben er superblij mee!!!


Ik ga tegen de klok in met de foto's, dus hierboven de bakken met papier en een paar mooie foto's erop, van onder andere mijn kids en mijn zusje.
In de laden in de grote kast heb ik mijn stempels/ponsen en wat los papier.


Stapje verder is mijn werkplek, ladenblok rechts zitten o.a. mijn embellishments in (brads/knopen/eyelets), lade vol met lint, lade met inkt/lijm/refills van SU/tape enz.
Lade met SU-supplies (knopen/brads) en veel "los" gereedschap.
(zie foto's onderaan)

Beide blokken aan de linkerkant bevatten o.a. mijn snijplanken, stempelafdrukjes/lege vellen papier, snijmallen/dies e.d. voor de BigShot, enveloppen, designpapier-blokken, servetten en doosjes, rommeltjes-waar-ik-nog-geen-plek-voor-heb-gevonden. 
;-)


Foto van mijn zitplek, met bakken met: mijn Copics, stempels (o.a. Magnolia's), gekleurde pennen en een pennenbakje met "gereedschap". In de middelste "bak" zitten mijn inkten van Stampin' Up en Memento/Stazon.
(en mijn naamstempel voor op de achterkant van de kaarten)


Het andere hoekje, met o.a mijn BigShot, laptop, designpapier van 30x30cm (achter in de hoek)
en een 2e zitplek waar uiteindelijk de naaimachine komt te staan.
Misschien dat ik er dan eindelijk eens meer mee ga doen, hahaha!
:-D


Weer een groot ladenblok, met veel "rommeltjes" en in de bovenste lade zitten mijn spullen voor het maken van kettingen/armbanden.
Maar omdat ik kaarten maken nog veel te leuk vind, heb ik hier nog niets mee gedaan, terwijl ik er alles voor in huis heb, hahaha!
Komt wel een keer!
:-D


En dan hier de planken achter mijn plekje, met kleine laden er vast "in".
Ideaal voor het opbergen van kleine spullen die niet meer in de laden kunnen. Ook hier moet ik nog veel gaan uitzoeken.
Er staan 6 bakken voor: A4-papier, afdrukjes van digistamps en designpapier.
De plank erboven staan mappen met stempels, o.a. teksten van Inkerbell Stamps, clearstamps, enz.
Ladenbak met kleine kraaltjes erin en mijn hobbyboeken ernaast.
Op de bovenste plank staan nu wat glazen potten met stempels en lintjes en mappen met knipvellen en restanten van Stampin' Up cardstock, enz.


Rondje compleet!
:-D
En hieronder volgen nog een paar detailfoto's, voor de mensen die nog niet verveeld zijn...
Hahaha!




 (ideaal die lage laden...)


 (mijn bescheiden voorraad ponsen)


 (mijn berg met lint, asociaal!)



 (embellishments, kun je nooit genoeg van hebben...)



Nou, ben erg benieuwd naar jullie reacties...

Zelf ben ik heel erg blij met het eindresultaat en ik realiseer me ernstig dat ik heel veel geluk heb dat we een 4e slaapkamertje hebben die "over" is.
Ik voel me erg gezegend en bevoorrecht.
En bij deze wil ik Dirk heel hartelijk bedanken voor het maken van dit paradijsje.
Liefje, je bent een schat en ik hou zielsveel van je!
(maar dat deed ik al voor je dit voor me gemaakt had, hahaha)

Vanmiddag zal ik nog een kaart plaatsen die ik gisteren gemaakt heb, dus hou dit blog in de gaten...
;-)

Fijne dag vandaag!

Liefs, San

10 opmerkingen:

Simone zei

Jullie hebben het prachtig gemaakt samen! Wat een heeeerlijk plekje!
En wat heb je VEEL!
Ik ben benieuwd naar je volgende posts vandaag en de komende dagen.. :)
Liefs, Sim

Tinie zei

Wat een super mooie ruimte heb jij om in te werken, alles even netjes en heerlijk bij elkaar, succes hoor!!!

Groetjes Tinie

Charlotte zei

Wat een heerlijke plek heb je gecreerd Sandra! Ik kan begrijpen dat je er echt blij mee bent zeg! Je eigen knutselplek! Er is er hier eentje jaloers :)
Groetjes,
Charlotte

Margo zei

Echt supercool daar kan je zeker supergoed in knutselen !
Veel plezier met je prachtige hobbykamer, geniet er maar van !
Liefs
Margo

corry'kaart zei

hoi sandra
nou al die fotos deden mij niet vervelen hoor en zat met open mond te kijken,goh wat is dit allemaal prachtig geworden en vooral al die laden zijn super!
veel plezier in je paleisje!
gr corry

Joke zei

Die mannen van ons zijn ook helemaal geweldig toch!!! Ja, ze zijn er echt nog wel. Geniet van je eigen plekje.

Mieke zei

Wat een gezellige knutselkamer heb je nu! Erg leuk om zo eens binnen te kunnen kijken :-) Ik kan het mij helemaal voorstellen dat je er erg blij mee bent. Veel plezier er mee en ik ben benieuwd naar je kaarten :-)

Lia zei

Wauw, wat een schitterend plekje Sandra, ziet er allemaal geweldig mooi uit,ik ben ook bevoorrecht met een eigen kamertje, heerlijk toch?

groetjes Lia

Saskia zei

Super, helemaal af en wat een knutselparadijs zeg. Alles heel ordelijk, genoeg opberg- en werkruimte, helemaal geweldig. Fijn dat je er al heerlijk hebt kunnen knutselen.
Groetjes Saskia

Matawi zei

Heerlijk, om zo eens bij een ander te kijken. Daar raak je niet verveeld van hoor ;-). Wat heb jij het mooi voor elkaar!!!
Daar zul je vast heel wat heerlijk uurtjes doorbrengen.

Groetjes Tamara.