Volgers

maandag 7 november 2011

KreaDoe 2011



Eindelijk weer eens een bericht"je" vanaf deze kant van het land.
Ik ben gelukkig weer redelijk met beide benen op deze wereld.
De griep is weg, net als de keelonsteking. Ik heb alleen nog last van mijn holtes bij de neus en ik hoest nog als een zeehond.
Maar verder mag ik niet klagen.

Gisteren was de dag waar ik al een hele tijd naar toe had geleefd. Veel gespaard en steeds maar nieuwe lijstjes maken, hahaha!
Ik ben heerlijk met Joke naar Utrecht "getreind" om naar de KreaDoe te gaan.
En jeetje, wat was er veel te zien!
En ook heel veel te koop, hahaha!
Ik had een aardig leuk bedrag bij elkaar gespaard om leuke dingen te kunnen kopen en ik ben goed geslaagd!
Niet alles van mijn lijstje, maar er zijn ook nog webshops én ik moet eerst mijn portemonnee weer gaan spekken... :-D

Eerst mijn aankopen maar, schrik niet, hahaha!


Een matje (op aanraden van Margo) voor de Sew Easy met een nieuwe kop (de oude is helaas wat beschadigd door gebruik van een verkeerde ondergrond...) en wat bijpassend draad.
Verder nog 3 bosjes witte roosjes (makkelijk op kleur te brengen) in 3 verschillende maten.


2 soorten nestabilities voor mijn BigShot, de een om mooie labels te maken en de ander is van Marianne Design en stond sinds dit weekend op mijn lijstje. Ik kon alleen niet kiezen tussen deze of de ronde variant, maar aangezien ik bij de vorige grote aankoop al een rond frame van een ander merk heb gekocht, koos ik nu voor de rechthoek.
Ben er erg blij mee...


De gras-border van Crealies stond al heel lang op mijn lijst, dus toen ik hem zag meteen maar gekocht.
Het papierblok kreeg ik gratis als ik mijn email zou achterlaten, maar ben de beroerdste niet. 
Hahaha!
En het papier van Nicole wil ook ook eens gaan proberen, kijken of het inderdaad net zo goed is als het "oude" HEMApapier.
:-D


Deze papierdistresser is ook iets wat ik al langer wilde hebben, dus ook hier mijn slag maar mee geslagen. Doosje met kleine houten embellishments en die gave vlinderstempel riep gewoon naar me om gekocht te worden...
*zucht*
;-)


Knoopjes ben ik ook DOL op!
:-D


Bloemenkernen kun je nooit te weinig hebben en deze keer heb ik ook een variant gekocht, beetje stervormig. Plaksteentjes doen het ook leuk op een kaart en de glimmende witte brads had ik nog niet in mijn collectie.


2 kleuren distress inkt om te proberen. Ik zie hier steeds meer mooie creaties mee in blogland, dus wil ik het ook eens gaan proberen.
In eerste instantie alleen nog om wat randen te sponsen om zo een "oude" look te creëren.
Labels om te pimpen en de witte bloemen combineren leuk met knoopjes, brads of roosjes.
:-D


Grote wasknijpers om linten op te bewaren, kleine garenklosjes voor... (verzin er vast wel wat mee!) en metalen brads voor mannenkaarten.


Ook onmisbaar: grote witten enveloppen (16x16cm)


En last but not least: Mijn Magnolia's!
3 grote en 5 mini's, hopelijk is de foto duidelijk genoeg.
:-D

En verder zijn Joke en ik natuurlijk op zoek gegaan naar de Letraset-stand waar Nicole, Anneke en Liberta hun kunsten mochten vertonen met de nieuwe Flexmarkers.
Ik heb heerlijk met de 3 dames mogen kletsen.
Het is zo leuk om nu eens de mensen achter de blogs te zien. Maakt het contact via de computer ineens veel persoonlijker!
Dus de dames "moesten" op de foto!
:-D

 (Liberta-Nicole-Anneke)


Joke heeft ook nog een foto van ons vieren gemaakt!
Ik wilde graag een leuke herinnering aan deze drie BB'ers (Bekende Bloggers) hebben, leuk voor later...
;-)
Ik heb alleen voor dit soort foto's mijn lengte niet mee, steek meestal een heel hoofd boven de rest uit, hahaha!
(ik meet nl. 188 cm...)

Ik heb een heerlijke dag gehad gisteren, maar ik was k-a-p-o-t toen ik gisteren thuis kwam...
Een bijna lege portemonnee rijker, maar heel veel mooie spullen gekocht.
Mijn handen jeuken al....
Hobbykamer is gelukkig ook bijna klaar, hopelijk kan ik woensdagavond en donderdag mijn spullen een nieuwe plek geven en zeer binnenkort eens aan de slag om mijn blog weer te kunnen vullen met nieuwe kaarten.

Morgen zal ik nieuwe foto's plaatsen van mijn kamer, even weer een update'je.

Fijne avond nog!

Liefs, San

13 opmerkingen:

Christine zei

Hallo Sandra,
Goed zeg dat je gezondheid beter is want van griep kan je dus echt wel flink ziek zijn. Leuke spullen heb je gekocht! Ik ben dus al heel benieuwd wat je allemaal gaat maken en dan nog op je nieuwe knutselkamer, dit kan niet meer stuk Sandra!
Veel liefs
Christine

Saskia zei

Hoi,
Fijn dat het weer wat beter gaat en dat je gisteren gelukkig wel naar de beurs kon. Leuk om al je aankopen te zien. Je bent goed geslaagd, zal vast nog veel leuke uren naplezier geven. Hoop dat je hobbykamer snel klaar is.
Groetjes Saskia

Lia zei

Goed dat je aan de beter hand bent, en wat heb je een boel leuke spullen gekocht,

groetjes Lia

Liberta zei

Hai San,

Wat een leuk verhaal. Wat een hoop mooie spulletjes heb je gescoord.
Leuk ook om jou ontmoet te hebben op de beurs.
Ben benieuwd naar de update van je hobbykamer.
Ik denk dat ik je verkoudheid overgenomen hebt.
Doe ik graag hoor. hihihi

Liefs, Lieb

SandraW zei

We hadden blijkbaar iets minder afscheid vriendschappelijk afscheid moeten nemen, met iets meer gepaste afstand, hahaha! Sorry, Lieb...
Hopelijk valt het mee bij jou!

Liefs, San

Margo zei

Hoi Sandra,
wat heb je leuke dingen gekocht en wat een toffe foto's !
Ik heb de Sew Easy zelf ook en hij vraagt wel wat training moet ik eerlijk toegeven !
De distresser van Tim Holtz voor de randjes gebruik ik echt heel veel, da's een supergoed spulletje !
Veel plezier met je nieuwe aanwinsten !
Liefs
Margo

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Wow wat een pracht stel knutsel spulletjes heb je in kunnen slaan. Heerlijk verhaal ook om te lezen. Lijkt me ook super gezellig om zo'n beurs mee te kunnen maken met al die bloggers. Het zal ook vast leuk zijn geweest voor die andere mensen om jou te kunnen ontmoeten. Vergeet dat ook niet he. Gaaf dat je je al weer wat beter voelt. Houden zo!
Hugs, Pauline

corry'kaart zei

hoi sandra
je hebt er goed je slag geslagen:-)) en erg leuke dingen gekocht en ook ik spaar het hele jaar voor deze beurs dus ook mijn tas was overbeladen,hi,hi
gr corry

GerJanne zei

Hoi Sandra,

wat een ontzettend leuk bericht om te lezen. Zo'n verslag van je bezoek aan de KreaDoe. En wat heb je veel leuke en mooie spullen gekocht.
Ach, anders lijkt je nieuwe hobbykamer ook maar zo leeg hè?? Hihihi.
Gelukkig gaat het beter met je. Wat kun je daar ook moe van worden.
Ik ben benieuwd wat je allemaal voor mooie dingen gaat maken met je nieuwe aankopen.
Heel veel plezier ermee!

GerJanne

Anoniem zei

Ik wist niet dat er zo veel spullen voor bestonden, er gaat een wereld voor me open. Leuk om eens te lezen.
Groetjes Louise

Anoniem zei

lieve san,
'
wat super dat je zo goed geslaagd bent meid!
Ik wens je heeeeeel veel uren plezier met alle leuke mooie spulletjes!

dikke kus!

Marjo

SandraW zei

Thanks, lieve schatten! :-D

Simone zei

..... zucht .... (jaloers!)