Volgers

maandag 21 november 2011

True Friend


Voor het eerst sinds weken weer eens een kaart op dit blog...
(zal ook eens tijd worden, hahaha. zometeen zijn al je volgers weg...)

En ik vond het heeeeeerlijk om weer eens lekker bezig te zijn hiermee!
:-D

De basis is een kant en klare kaart uit de hobbywinkel, zachtroze met linnenstructuur.
Designpapier is van Jellybean Soup en komt uit de candy die ik gewonnen heb bij Wenda.
Check haar blog eens, ze maakt prachtige creaties!
Het afdrukje komt er ook vandaan en is van Whiff of Joy.
Deze heb ik ingekleurd met mijn Copics met de volgende kleuren:

Huid: RV10-E53-E51-E50
Haar: E27-E25-E23
Groen: YG9-YG95
Blauw: B12-B02
Roze: RV11-RV10

Het afdrukje is voorzien van een randje cardstock (Old Olive-Stampin' Up)
De tekst is ook van Stampin' Up en heb ik uitgesneden met mijn BigShot.
Het randje en label zelf zijn gesponst met Distress Inkt (antique linen).


Verder heb ik de kaart gepimpt met roosjes uit eigen voorraad en met blauwe strass-steentjes en het afdrukje heb ik extra accent gegeven met glitters, zoals je goed kan zien op bovenstaande foto.

Ow ja, zou het bijna vergeten, het kanten randje komt bij Groenrijk vandaan.
:-D

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties!
En leuk dat ik er een paar nieuwe volgers bij heb, altijd leuk als mensen op de hoogte willen blijven van wat je creëert!

Binnenkort meer...
;-)


Liefs, San

14 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een lief afdrukje!!! Je hebt er een geweldige mooie kaart mee gemaakt, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Joke zei

hoi san, wat is ie leuk geworden. helemaal weer super.

Margo zei

Wat prachtig Sandra met een heel tof stempeltje !
Liefs
Margo

Liberta zei

Nou je raakt mij niet zo gauw kwijt hoor.
Dus al doe je er heel lang over voor dat er een nieuw kaartje komt ik blijf langs komen.
Heb zelf soms ook weinig tijd ook helaas om te antwoorden.
Je kaart is helemaal leuk.
vind het een lieve stempel.
Leuk gemaakt zo.

Liefs, Lieb

martina's kaartjes zei

mooi gedaan, mooie, zachte kleuren
grtjs, martina
x

Lia zei

Leuke kaart hoor, lief afdrukje,

groetjes Lia

Annette zei

Je kunt zien dat je er zin in had, het is een prachtig plaatje. Mooi gedaan.
xoxo Annette

corry'kaart zei

hoi sandra
een erg leuke en lieve kaart in deze mooie zachte kleuren!
gr corry

sjouks kaarten zei

Leuk kaartje hoor!
Ik heb trouwens de foto's van je hobbykamer bekeken, ziet er goed uit.
Groetjes sjoukje

Christine zei

Schattig kaartje en heel mooi gedaan! Ik blijf paraat hoor op je blog zelfs al heb je niet veel tijd om nieuwe dingen te maken! Iedereen heeft wel eens van die periodes!
Liefs
Christine

Saskia zei

Hoi,
wat een mooi kaartje is het geworden. Heel bijzonder he afdrukje. Leuk gedaan.
Groetjes Saskia

GerJanne zei

Hoi San,

wat een leuke kaart. Bijna wiskundig! EN dat je dat randje bij Groenrijk gevonden hebt!! Bijzonder.
En heb je nu lekker zitten freubelen in je nieuwe kamer? Werkt het prettig?

groetjes,

GerJanne

Karen Howard zei

What a cute image and I love the pink and blue colors, gorgeous card! Hugs, Karen

Nicole Verkooijen zei

Hey Sandra

Eindelijk eens een berichtje van mij, heb me de hele avond de tijd gegeven om eens op blog te reageren, maar wat een klus met zo veel volgers * bloos *

Maar voor ik weer verder hop wil ik je wel even laten weten dat ik je kaartje echt heel leuk geworden vind, mijn complimenten lieffie !!!

Groetjes
Nicole x x x