Volgers

dinsdag 8 november 2011

Update hobbykamer


Zoals beloofd een korte update van mijn hobbykamer.
De foto's spreken ws. voor zich.
Ik ben met mijn rug tegen de deur begonnen met foto's maken en ga met de klok mee.


Zo krijg je een kleine impressie van de lange "U"-vorm van mijn bureau met veel laden en 2 plaatsen om te zitten.
De zitplaats meest links (1e foto) is de plek waar mijn naaimachine komt te staan.


Op deze foto (boven) zie je mijn 2e zitplaats, waar ik de meeste tijd zal doorbrengen. Hier wil ik mijn kaarten gaan maken en in deze laden komen de spullen die ik ook het meeste zal gebruiken.

De laden die je bovenop het bureau ziet liggen, is een plank voor aan de muur met inderdaad 2 laden eronder.
Hiervan komen er 2 op de muur achter het bureau te hangen en nog een 3e "gewone" plank erboven. Hopelijk gaat Dirk hier morgen mee verder, zodat ik daar ook een foto van kan maken.


Ik ben superblij met deze kamer, vooral nu er geweldig mooie kastjes en een groter bureau in zijn gekomen.
:-D


De volgende update zal hopelijk een gevulde kamer zijn, manlief verwacht morgen klaar te zijn met  zijn werk, daarna ben ik aan de beurt...
 Hahaha!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, San

14 opmerkingen:

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Wow Sandra, wat een bofferd ben je. Wat een pracht ruimte om lekker te knutselen. heerlijk voor je. Ik ben echt blij voor je. De kleur van je kamer is ook zo mooi blauw. Staat super mooi met dat wit van je tafels. Oh.. ben er echt helemaal weg van. Toppie. Plezier met het inrichten van your little paradise!

Hugs, Pauline

corry'kaart zei

hoi sandra
zo dat ziet er prachtig uit en als het klaar is voel jij jezelf als een princes in je eigen koningrijkelijke paleis:-))
bij mij ziet het er altijd uit of er een bom is ontploft,hi,hi
groetjes van corry

Margo zei

Waaw wat een coole kamer zeg !
Wat ga je veel plaats hebben om op te werken !
Ik zit aan een klein tafeltje in de living en mijn mannetje noemt dat nu 'het vuile hoekje' omdat er altijd wel stapels papier of kleine prullen liggen !
Veel knutselplezier in je nieuwe kamer !
Liefs
Margo

Charlotte zei

ohoh er is er hier een je J A L O E R S! :) Geweldige hobbykamer Sandra! Lekker veel ruimte, voldoende opbergruimte en een groot werkvlak met veel licht, mooi gedaan!
Groetjes,
Charlotte

Saskia zei

Ohh, wat een mooi kamertje wordt het zeg. Echt geweldig. Kan me voorstellen dat je staat te trappelen van ongeduld om aan de slag te gaan met inrichten. Wat zal jij genieten straks. De inspiratie komt je vast aanvliegen en fijn dat je twee werkplekken hebt, dat werkt prettig, die mis ik nu in mijn hokje.
Groetjes Saskia

Wenda zei

Wat ziet dat er al geweldig uit San,OhOh echt zou er bijna een moord voor doen om er zo bij te mogen zitten zoals jij straks. Nou veel plezier met inrichten van je stekkie.

Liefs Wenda

GerJanne zei

Oh wauw, San, wat een super hobbykamer!
En het inrichten alleen is al zo leuk! Kun je nagaan als je er eenmaal zit.
Weet je man wat de gevolgen zijn van zo'n mooie hobbykamer maken voor zijn vrouw?? Of wil hij gewoon niet gestoord worden bij het voetbal kijken?? ;-)))
Groetjes,

GerJanne

Simone zei

oooooooooh eeeeh 'manlief', kom jij ook bij mij klussen?? Waar heb je 't allemaal vandaan? Geweldig!
ik zeg 't nog maar een keer - net als bij je andere 'post'.
..... zucht .... (jaloers!)

Simone zei

wanneer mag ik iets brengen, ter ere van je nieuwe kamer? Heb je nog wensen? Nog een gaatje op 't bureau 'that needs filling'?

SandraW zei

Wat lief, Sim! Ik ga er eens serieus over nadenken en ook over een datum.
Vind je een schat!!!!
*kus op je wang*

SandraW zei

@Gerjanne: manlief houdt niet eens van voetbal, hahaha! :-D

Karen Howard zei

This is looking fabulous, love the white furniture. Hugs, Karen

Joke Bosveld zei

Hoi San, wat wordt dat geweldig mooi. Ik kom zeker van de week even kijken. Live.... groetjes Joke.

martina's kaartjes zei

wow, ziet er knap uit ! heel erg mooi, daar zal heel wat creativiteit vloeien !
grtjs, martina
x