Volgers

donderdag 29 december 2011

Birthday Wishes


Zo, na een "blog"-pauze van een paar dagen, vind ik het weer tijd voor een kaart van eigen hand.
Deze heb ik gemaakt voor de jongste dochter van mijn vriendin Simone, die 2e Kerstdag jarig is en alweer 2 is geworden.


De afdruk is van mijn nieuwste aanwinst, laatst gekocht bij Crea-Carina.
En, of course, ingekleurd met mijn Copics.
:-D

De kleuren:
Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar: E27-E25-E23
Jurk: RV93-RV91 (nieuw gekocht!)
Vleugels: BG000-BG0000
Groen: YG97-YG95
Bloemen: B02-BG000
Vlinders: E43-E42-E41
Achtergrond: W1-W00



Cardstock is gemaakt van linnenkarton en het designpapier is van Magnolia.
De 3 lintjes (breed wit/smal wit/roze bloemen) komen uit eigen voorraad, net als het roosje.
Het label heb ik zelf gesneden en de tekst komt van Stampin' Up.

Al met al een mooie kaart voor een jongedame van 2 jaar, vind ik.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!

Liefs, San

p.s. welkom aan de nieuwe volgers, gezellig! Hopelijk kan ik een kleine inspiratie voor jullie zijn...

5 opmerkingen:

Wenda zei

Hoi Sandra, ik vind hem geweldig geworden heel mooi gedaan. Daar zal die kleine meid wel blij mee zijn.
Zo zo lekker gewinkeld ook zie ik hier boven, al mat al wens ik jullie ook een gezellige jaarwisseling en al het goeds voor 2012 toe.
Liefs Wenda

Saskia zei

Hoi,
Wat een prachtig kaartje is het geworden en wat ben je leuk geslaagd met aankopen voor je hobby, altijd fijn nieuwe spullen.
Groetjes Ssa

Simone zei

Hij is erg mooi... Had je 'm ook al gestuurd? hij is nog niet binnen?
Zodra hij binnen is, krijgt 'ie een mooie plek :)
Mooie kleuren! Enne.. Inde is niet 2 geworden volgens haar, maar 1-1.. twee wijsvingertjes oud :) <3

SandraW zei

@Sim: heb 'm wel verstuurd... Post is traag, kerstkaarten kwamen soms ook een week later pas... Laat je me ff weten alsu 'm hebt?

sjouks kaarten zei

Hey Sandra!
Mooi kaartje hoor!
Enne... Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!
Groetjes Sjoukje