Volgers

maandag 5 december 2011

Dank u, Sinterklaasje!


Gisteravond hebben we met ons vijven (schoonpa was er ook) Pakjesavond gevierd!
Het was supergezellig en iedereen is goed verwend!
Voordat Zwarte Piet op het raam bonkte, hebben we nog heerlijk zitten "courgetten", zoals Ruben vol trots wist te vertellen.
:-D

De Sint had ook voor mij een paar mooie dingen in de zak gedaan.
Ik wil al heel lang een "Smash Book" hebben, een soort plakboek waar je op een rommelige manier wat in kan plakken.

Zoals de meesten van jullie misschien wel weten of op mijn blog gelezen hebben, is iets meer dan 7 jaar geleden mijn zusje omgekomen bij een ongeval.
Aangezien ik heel veel herinneringen bewaard heb van vroeger, was ik altijd al op zoek naar een bijzonder plakboek voor al deze bijzondere items.

Toen ik op het blog van Nicole Verkooijen een Smash Book zag, was ik meteen verkocht...
Deze moest ik hebben, zo'n mooi en bijzonder plakboek...

Dus toen Dirk mij vertelde dat ik iets moois mocht uitzoeken, wist ik meteen wat ik wilde!
En wat van die leuke items voor erin, kon ik ook niet weerstaan...
Onderstaande foto's spreken eigenlijk voor zich.
Ben er echt superblij mee!!!


Een totaalplaatje van alles wat ik gekregen heb.



De voorkant, mét pen (zowel schrijf- als lijm- pen)



Soort band om eromheen te doen, om alles op zijn plek te houden.



Etiketten om erbij te plakken.



Soort zakjes om items in te doen die bijv. 2 zijden hebben en daardoor niet opgeplakt kunnen worden.



Paperclips met labels om eraan te maken en zo makkelijk iets op te zoeken, bijv.



Tabjes om bepaalde items te labelen, je kunt ze dubbelvouwen en aan de rand van een pagina plakken.



 Tape om opgeplakte dingen op te leuken.


Hieronder volgt een impressie van de mooiste bladen die in dit boek staan.
Maar er zijn er nog veel meer. 
Aangezien ik jullie niet teveel wil vermoeien, laat ik het bij deze selectie, hahaha!
:-D









Tot zover mijn prachtige Sint-kado.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik superblij ben met jullie als volgers/lezers en jullie reacties heel erg waardeer!
De afgelopen paar dagen ben ikzelf amper in de gelegenheid geweest om op jullie te reageren, maar deze weken voor Sinterklaas zijn altijd drukker dan je denkt.
Ik hoop deze week weer gezellig mee te lezen en bewonderen.

En als laatste wil ik jullie nog even vragen of jullie nog even de tijd willen nemen om bij mijn candy te kijken, het is echt de moeite waard!

Ik wens jullie een fijne dag!

Liefs, San


9 opmerkingen:

Marja Rolfes zei

Wat ben je heerlijk verwend op pakjesavond!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

martina's kaartjes zei

wauw, wat ben jij een bofkont ! mooi meegenomen he ?
grtjs, martina
x

sjouks kaarten zei

Zo te zien heeft de Sint je goed verwend, leuk hoor!
Groetjes Sjoukje

Saskia zei

Wauw, wat een mooi boek, inderdaad een goed idee om hier alle herinneringen in op te bergen. Het zal veel in je oproepen aan mooie herinneringen, maar het zal vast ook vaak even slikken zijn.
De uitspraak van Ruben is er wel zo een om in te lijsten, zo leuk de uitspraken van kinderen...
Groetjes Saskia

Saskia zei

zag opt het copicbeneluxblog dat je ook de spicapennen hebt gewonnen, gefeliciteerd.
groetjes Saskia

Tinie zei

Wowww wat een prachtige dingen, succes ermee!!

Groetjes Tinie

Mieke zei

Super! En ook zo'n smashbook. Hopelijk laat je er wat uit zien als je er in bezig bent, hihi!

SandraW zei

Komt vast wel goed, Mieke! :-D

GerJanne zei

Hoi San,

ik heb mijn ogen uitgekeken bij het Smashboek. Ik wist niet dat dat bestond. Wat zal dat mooi worden. Allemaal mooie herinneringen aan je zusje erin en je hebt een geweldig aandenken.

Ja, dat je druk bent zo in de Sinterklaastijd snap ik. Ik zie je wel weer eens op mijn blog, hè?
Ik was ook zo druk dat ik wel gezegd heb dat ik meedoe met je candy, maar ik heb gewoon nog geen tijd gehad om je adres te vragen voor een kaart.
Doe ik een dezer dagen!

groetjes,

GerJanne