Volgers

donderdag 1 december 2011

De kalender voor Oma...


Geduld wordt (eindelijk) beloond...
Hahaha!

Hier dan de kalender die ik (ook) voor mijn oma heb gemaakt.
Ze zei tegen me dat ze er al een had hangen, maar die was lang zo mooi niet als deze, dus die ging meteen van de muur af!
Lief, hé!


Ik heb 2 mini-Tilda's gebruikt en ingekleurd met mijn Copics.
De gebruikte kleuren zijn:
Haar: E27-E25-E23
Huid: RV10-E53-E51-E50
Paars: BV13-BV02
Grijs: W1-W00


Verder heb ik gebruik gemaakt van mijn BigShot en stansen van Marianne Design & Joy Craft voor de vogel, de bloem en de vlinder.
Het gebruikte cardstock is van Stampin' Up, in de kleuren Almost Amethist en Bashful Blue. De geëmboste delen heb ik iets aangezet met een sponsje in de kleur Almost Amethist.


De afdrukjes en bijpassende randjes heb ik trouwens ook met de BigShot uitgesneden (gebruikte kleur is Almost Amethist).


Lint is ook van SU, hier heb ik de Bashful Blue weer voor gebruikt.


Hier nog 2 overzichtsfoto's van de kalender.


Die kalender heb ik trouwens bij het Kruidvat gekocht, geen idee of ze die nog hebben.
Heb er voor mezelf ook een gekocht, die ga ik tzt ook een keer pimpen, voor op mijn hobbykamer.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties, ikzelf vond het een leuk project om te maken. 
Een leuke aanvulling op het maken van kaarten.

Ik wens jullie een fijne avond nog en tot de volgende!

Liefs, San

(p.s. morgen moet ik werken, dus de eventuele reacties worden morgenavond geplaatst, sorry daarvoor.)

12 opmerkingen:

Christine zei

Dit kreeg je prachtig voor mekaar Sandra! Echt leuk gedaan!
Liefs
Christine

Tinie zei

Wat een prachtig geheel, leuk idee om een "gewone" kalender zo mooi te maken!!!

Groetjs Tinie

Wenda zei

Ziet er super uit San heb ook zo'n kalender liggen voor volgend jaar dus als ik ergens tijd vind ga ik het ook proberen.

Liefs Wenda

Katootje55 zei

Bijzonder ideetje, Sandra!! Oma zal er vast helemaal mee in haar nopjes zijn...

Groetjes, Toos

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Wow Sandra! Wat een pracht kalender is het geworden. En wat een goed idee. Waar haal je toch al je lieve ideeen vandaan? Een kalender is ook zo praktisch en zo leuk om naar te kijken. Deze is helemaal toppie. En wat lief van je oma dat ze direct die andere kalender heeft weg gehaald, zodat deze opgehangen kon worden. Ze is vast familie van je :)
Lieverd heb een goed begin van je weekend en tot schrijfs maar weer.
Inky hugs, Pauline

Margo zei

Wat is die prachtig !
Liefs
Margo

GerJanne zei

Hoi San,

wat leuk dat je oma hem zo mooi vindt dat ze de andere meteen wegdoet! EN terecht, want het is een plaatje! Heel leuk idee, om van zo'n saaie kalender een heel persoonlijke te maken!

Groetjes,

GerJanne

Matawi zei

Prachtig! Wat zal ze daar blij mee zijn.
Wat een leuk idee, dankjewel!!!

Liefs Tamara.

Simone zei

oh wat een leuk idee ook San! Heel erg leuk!
Was het gezellig? Het 'drukke' weekend?
Geniet je extra van je kamertje?
Sim ♥

corry'kaart zei

hoi sandra
dit ziet er echt heel leuk en mooi uit en fijn als je zo iemand blij kan maken!
gr corry

martina's kaartjes zei

waauw, heel erg mooi gemaakt ! daar zal ze vast wel blij mee zijn ! =)
grtjs, martina
x

Cindy zei

Hoi Sandra,
Wat een super leuk idee
groetjes Cindy