Volgers

maandag 12 december 2011

Happy Birthday


Goeiemorgen allemaal!

Als eerste maar eens mijn excuses dat ik de afgelopen dagen niet op jullie creaties gereageerd heb... Ik heb onder andere nachtdiensten gehad en daarna een paar drukke dagen gehad.
Dan blijft er weinig tijd over, zeker als je ook nog eens quality time wilt met je gezin!

Als tegemoetkoming vandaag een kaartje!
;-)


Het is een jongenskaart geworden met 1 van mijn nieuwste aanwinsten.
Een stoere hond (mijn zoon Ruben vindt het een beer, hahaha) die aan het voetballen is.
Het afdrukje in ingekleurd met mijn Copics, met de volgende kleuren:
Hond: E35-E31-E23
Shirt: R37-R35
Broek: C9-C7-C5
Bal: YG97-B12

Het designpapier komt van een paperblock wat ik van Wenda's candy heb gekregen.
Echt voor jongens/mannen vind ik. Mooie kleuren!
Cardstock is van Stampin' Up, in de kleur Chocolat Chip.

De knopen komen uit eigen voorraad en deze heb ik "aangekleed" met Hemp Twine, ook van SU.
Verder zijn de brads ook uit eigen voorraad, en achter het afdrukje heb ik hetzelfde Twine geplakt, als leuk detail.

De tekst komt ook bij SU vandaan en heb ik uitgesneden met de BigShot en mijn nieuwe stans. Erg leuk voor labels.
:-D

En als laatste heb ik er nog wat gele plaksteentjes op gedaan, om de kleur geel uit het designpapier terug te laten komen.
(ik ben nl. erg van de "herhalingen" op een kaart)
;-)

Op dit moment ben ik bezig met het pimpen van een rieten ster om op te hangen, in de kerstsfeer natuurlijk! En ik ben ook bezig met mijn Smash Book. Dus wel druk op freubelgebied, maar kaarten maken schiet er helaas een beetje bij in.
Ik zal binnenkort wel aan de bak moeten, raak onderhand aardig door mijn voorraad heen, hahaha!

:-D

Ik wens jullie nog een fijne dag toe.
Helaas gaat er wat regen vallen, maar stiekem is dit wel lekker weer om te freubelen, hahaha!

Liefs, San

p.s. denken jullie nog aan mijn candy? Zou jammer zijn als je deze kans zou missen.

8 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een leuke stempel, een prachtig geheel zo!!!

Groetjes Tinie

Christine zei

Het is een schatje Sandra! Lief stempeltje en mooi ingekleurd!
Liefs
Christine

GerJanne zei

hoi San,

wat een leuke kaart. Weet je wat ik elke keer denk als ik een kaar zie die ik leuk vind? Dat ik de schets moet natekenen en onthouden. Dat vind ik nu ook van deze kaart. Helemaal niet moeilijk, maar ontzettend leuk!!
Groetjes en succes met de drukte!

GerJanne

martina's kaartjes zei

jawel hoor, mooi gemaakt ! en eh... je gezin, zet dat maar op de eerste plaats hoor !
grtjs, martina
x

Anneke. zei

Prachtige jongens kaart, Sandra. Lekker stoer! Zelf ben nik ook niet veel in blogland. De kerst kaarten, hé ;lol) Doe rustig aan!
Groetjes Anneke.

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra.
Ik ken het helemaal hoor die drukte. Nachtdiensten zijn ook niet niks. Die zetten alles zo op zijn kop. Ik heb ook een soort nachtdienst. Onze jongste is ziek. Helemaal sneu voor haar. Ik hou mijn oren maar open zodat ik misschien kan voorkomen dat ik weer alles moet wassen :) Dan maar even blog hoppen. wat een super lief kaartje. Echt een schatje.

Een hele fijne dag en tot schrijfs maar weer.
Hugs, Pauline

Margo zei

Wat een leuk kaartje en ja het is inderdaad soms echt jongleren met je tijd he !
Liefs
Margo

Karen Howard zei

OMG, this is darling!!!! Hugs, Karen