Volgers

dinsdag 20 december 2011

Jeugdsentiment...


Deze link wil ik heel graag met jullie delen.
Hier keken mijn zusje en ik altijd naar als het Kerst was, dus dit zijn de leukste herinneringen om te koesteren.

Helaas is zij niet meer onder ons, dus het kijken hiernaar is aan de ene kant er moeilijk voor me (drukt me hard met de neus op de feiten), 
maar aan de andere kant kan ik er toch weer heel blij van worden.
Het is een positieve herinnering en door de komst van YouTube kan ik het nu met mijn eigen kinderen delen...

Kijk, luister en geniet!

Ben benieuwd naar jullie kerst-herinnering.

Liefs, San

6 opmerkingen:

Saskia zei

Hoi,
heb het net samen met Anouk zitten kijken, ons eigenwijsje kan weer eens niet slapen. Helaas zal zij het nooit met haar zus kunnen bekijken, maar hebben wij er wel even samen van kunnen genieten. Ik kan me voorstellen dat je er dubbele gevoelens bij hebt, de mooie herinnering, maar ook de weemoed van je zus die gewoon nog bij je had moeten kunnen zijn.
Bedankt dat je het even wilde delen, herinner het me ook nog wel van vroeger.
Liefs Saskia

Christine zei

Oh Sandra!! The frog song! Ik heb met plezier gekeken en geluisterd want ik vond deze ook altijd zo leuk! Ik kan me niet meer herinneren hoe lang dit geleden was! Het deed deugd om het nog eens terug te zien. Bedankt om dit te delen en sterkte met de Kerst want jij zal dan ongetwijfeld ook nog eens aan haar terug denken...
Veel liefs en een dikke knuffel
Christine

SandraW zei

@Christine: Thanks en Vvolgens mij komt dit uit de 1e helft van de jaren 80... (we worden oud..?!)

@Saskia: Thanks voor je lieve reactie, het zal voor jou ook een moeilijke tijd zijn.

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Thanks for sharing this little froggy clip.. Wat een plaatje van een video he. And wow, ik kreeg ook gelijk een hele stoot herinneringen om me heen. Ik keek het ook met mijn zus en broer... ja.. ik egrijp heel goed wat je bedoeld dat je haar zo kan missen op van die onverwachte momenten. I feel for you! Maar ons leven gaat door, right.. Bijzonder dat je het nu met je eigen kids kon kijken. Ik heb dat ook net even heel bewust gedaan. Appart om dit filmpje nu met 'volwassen' ogen te kunnen zien. Nog blijft het zo schattig en indrukwekkend. Love it!

Well, sterkte deze dagen, waarin je nieuwe herinneringen opbouwd en je je zus er vast ook heel graag in zou willen hebben.

Heel veel liefs van Pauline

Margo zei

Hoi Sandra,
Heel erg bedankt zeg !
Wat heb ik hiervan genoten, zo lang geleden dat ik het nog gezien had en mijn kleine Femke heeft lekker met me meegekeken !
Veel sterkte !
Liefs
Margo

Matawi zei

Hallo Sandra,

Ik had hier nog niet op gereageerd.
Heeft een poosje niet willen lukken, reageren.
Ik ben toch even aan het neuzen wat je eventueel met de markers hebt gedaan. En ik kom hem weer tegen. Ik vond het filmpje zo leuk! Ik had hem direkt Willem laten zien. Dat wijsje blijft in je hoofd. En roept inderdaad weer herinneringen op. Echt jeugdsentiment!!! Leuk hoor!!!

Liefs Tamara