Volgers

maandag 19 december 2011

*MERRY*X-MAS*


Sorry, al weer een tijdje geleden dat ik voor het laatst wat heb gepost...
Ik heb nog steeds (te!) weinig tijd om lekker te freubelen, maar hopelijk in het nieuwe jaar meer freubelnieuws vanaf mijn blog.
:-D

Inmiddels heeft zich een nieuwe volger aan mijn blog toegevoegd, gezellig!

Ik ben een persoon die er een hekel aan heeft ZELF kerstkaarten te maken, vandaar dat je ze ook niet op mijn blog tegenkomt.
:-D
Maar ik geniet wel van alle andere creaties, hoor! En gelukkig zijn er ook dames die mij er wel een sturen, ook al krijgen ze van mij een gekochte kaart, hahaha!

Maar ik heb mij wel gewaagd aan een kerstcreatie voor in huis.
Een rieten ster, gepimpt met Magnolia, lint en roosjes.

  
Het afdrukje heb ik (voor het eerst, hahaha!) ge-paper-pieced met papier van Eskimo Kisses (BasicGrey), het jurkje en de laarsjes. 
De rest heb ik ingekleurd met mijn Copics.
Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar: E43-YG21-E42
Rood: R37
Groen: YG97

Het afdrukje heb ik uitgesneden met mijn BigShot, net als het randje er om heen. Ook hier heb ik papier van Eskimo Kisses gebruikt.
Daarna geprobeerd op de ster te plakken, maar dat lukte me niet. Vandaar dat ik het nu met binddraad heb vastgemaakt aan de achterkant.

Het lint is uit eigen voorraad en de roosjes komen bij de Blokker vandaan.
Ik vind ze te groot voor op een kaart, maar hier zijn de ideaal voor!
:-D


Waar de tekst-kralen vandaan komen, weet ik helaas niet meer...
(Xenos?, Action? , Kruidvat?)
Maar ik vond het wel een leuke aanvulling op deze creatie.


Hier hangt hij aan de muur, er moet alleen nog stroom geregeld worden voor de lampjes die ik er ook nog aangemaakt heb, aan elke punt van de ster én aan elk hoekje tussen de punten.
Zal tzt wel een foto plaatsen van de "ster met lichtjes".

Ik ben superbenieuwd wat jullie van mijn creatieve uitspatting vinden!
Ik lees jullie reacties graag, zoals altijd!
:-D

En je kan je nog steeds aanmelden voor de candy, t/m 15 januari.

Een hele fijne dag gewenst!

Liefs, San

p.s. deze creatie doet mee met de 22e challenge bij DML. (Dutch Magnolia Lovers)

11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leuke creatie ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Saskia zei

wat een leuke ster. Ja en het gebrek aan tijd met kleine kids en werken herken ik wel. Succes met de challenge
Groetjes Saskia

Tinie zei

Wat een gave creatie, helemaal super!!!

Groetjes Tinie

corry'kaart zei

hoi sandra
een erg leuke en mooie kerstster,zal best gaaf zijn als het brand!
groetjes...corry

sjouks kaarten zei

Leuk hoor om toch een kerstcreatie op je blog tegen te komen.
Hij is goed geslaagd!

Groetjes Sjoukje

Simone zei

@ Corry: ik hoop wel dat het de lichtjes zijn die branden, en niet de hele ster :) Dat zou zonde zijn!
San: ik vind 'm erg leuk :)
Van mij krijg je ook geen kerstkaart... daarvoor ken ik teveel mensen die er dan 1 verwachten ;) En postzegels naar Australie... dat lijkt me ook wat gortig. bij ons gaat 't gewoon via de email!
Nog maar 2 weken slapen (ongeveer).... spannend!
<3

Christine zei

Het is prachtig Sandra! Knap gedaan en als de lichtjes branden, zal het zeker top zijn!
Liefs
Christine

Pia zei

Wat een prachtige creatie!!!
Groetjes,

Pia

Wenda zei

Schitterend is je kerst ster geworden San echt geweldig. Wie heeft er wel tijd om wat te doen deze dagen toch komt allemaal goed.

Liefs Wenda

Jeanet zei

Hoi Sandra, wat leuk dat je met je ster mee wilt doen met onze challenge bij Dutch Magnolia Lovers, hij is prachtig geworden! Groetjes, Jeanet

Karen Howard zei

Wow, this is really gorgeous! Love how you paper pieced Tilda's outfit! Merry Christmas! Hugs, Karen