Volgers

donderdag 29 december 2011

Nog een keer, hahaha!


Gebeurt niet vaak, maar vandaag wel, hahaha!
Een 2de bericht van mij.
Vanmorgen lekker de stad in geweest om kleren te kopen en meteen maar eens even bij Zo-wie-zo naar binnen gegaan.
Blijkt dat ze ermee gaan stoppen!
Nee, toch!
Jawel...
Dus alles voor de halve prijs.
Bovenstaande stempel is van Penny Black (Mimi's heart) en zo vreselijk lief...
Ik zie haar al helemaal ingekleurd met Copics op een kaart staan, hahaha!


Deze Crealies tags waren dus ook voor de helft van de prijs, dus eigenlijk 2 voor de prijs van 1.
Erg mooi om labels mee te maken met teksten erop.


Brads van Papermania, erg mooie kleuren!


En de inmiddels bekende kleine knoopjes van Papermania, ben er helemaal verzot op!
Geloof dat dit de 6e en 7e set zijn, hahaha!
:-D

Toen ik hier klaar was, ben ik nog even bij de Boekenvoordeel naar binnen gegaan en ontdekte er een complete hobby-afdeling!
*oeps*
Dus volop roosjes ingeslagen (mijn 2e "afwijking")


Dies voor de BigShort, deze vorm had ik nog niet.


En weer die knoopjes...
*zucht*


Ik vind ze niet allemaal mooi, maar de meesten wel. 
Misschien kan ik nog iemand blij maken met de 3-kleuren knopen.
Misschien de kids wel.


En als laatste nog wat plaksteentjes en glitterlijm.
Eens kijken of dit me gaat bevallen.

Dus als vanavond de treden weer op de trap gaan (Dirk heeft de trap geverfd, namelijk), kan ik binnenkort weer eens lekker aan de slag op mijn kamer.
Lekker freubelen met mijn nieuwe spullen!

En als laatste wil ik jullie allemaal een heel fijn en gezellig Oudjaarsavond wensen, met lekkere oliebollen (en misschien wat dierbaren om jullie heen) en een fantastisch en creatief 2012!

Dank jullie wel voor alle lieve reacties het afgelopen jaar en we maken er samen weer een super jaar van!

Liefs, San

p.s. mijn candy duurt nog iets meer dan 2 weken, vergeet 'm niet!
:-D

10 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een super leuke spulletjes! En wat een koopjes! Geweldig! Veel plezier er mee, maar dat zal wel lukken ;-)
Voor jou ook een fijne jaarwisseling gewenst xx

Christine zei

Hallo Sandra,
Ik ga je kaartje voor je verjaardag volgende week posten want ik had het al zo druk de laatste week!! Ik vind het alleen een beetje jammer dat je verjaardag dan al voorbij is maar ik zal zeker eens aan jouw denken op 1 januari!
Leuke spulletjes heb je daar bijeen geraapt! En dit allemaal voor een klein prijsje, lekker meegenomen dus!! Geniet ervan en voor jouw en je gezin ook een prachtig eindejaar en een goed begin!!
Veel liefs
Christine

SandraW zei

@Christine: heeft geen haast, meid! Daarom heb ik de candy ook t/m de 15e gedaan, zodat iedereen de tijd heeft om eraan te werken en om de kaart op te sturen.
Kalm aan dus! ;-)

martina's kaartjes zei

wow, dat ziet er goed uit ! mooie aankopen !
ik wens je ook nog hele fijne jaarwisseling,
grtjs, martina
x

GerJanne zei

Hoi San,

wat lees ik nu? Stoppen ze ermee! Ik moet er snel ook even heen, alles voor de helft.....
En ja dan is Boekenvoordeel dichtbij. Grappig dat je de hobbyafdeling beneden nog niet ontdekt had!
Slecht voor je portemonnee, hè? Als ik met mijn kinderen in Apeldoorn loop beginnen ze al te zuchten als de Boekenvoordeel in zicht komt, hihihihi.....
Fijne jaarwisseling en fijne verjaardag!! Kaart is er al of onderweg.

Groetjes,

GerJanne

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een leuke en gave dingen heb je gekocht,daar kan je weer superleuke dingen mee maken!
rest van het jaar droog brood eten? hihi!
groetjes...corry

Simone zei

Kassa! komt u maar!
leuk leuk leuk!

carol zei

Hoi Sandra

Dat probleem heb ik nu nooit als ik
hobbyspullen zie, veel kopen (:p
Maar hier kun je weer leuke kaarten mee maken
Hoop dat je op je verjaardag ook nog hobbyspulletjes hebt gekregen.

groetjes Carol

Anneke. zei

Jij hebt lekker ingeslagen. Had ik ook gedaan, hoor :lol). Pracgtige en bruikbare dingen heb je gescoort.
Ook een gelukkig nieuwjaar!
Groetjes Anneke.

Margo zei

Hoi Sandra,
de allerbeste wensen voor 2012 !
Wat een leuke spullen heb je ingeslagen zeg !
Liefs
Margo