Volgers

zondag 15 januari 2012

Verjaardags Candy !!!


Over precies een maand (1 januari) ben ik jarig en hoop ik de leeftijd van 37 (AUW!) te bereiken.
Ik wil dit graag met jullie vieren en omdat niet iedereen bij mij op de koffie (met gebak!) kan komen, heb ik een leuke candy bij elkaar gesprokkeld.



 Een paar vellen designpapier
(2 sets)


Prachtige stempelset van Paper Salon.
Voor elke gelegenheid zit er wel een stempel bij.


Ook de embellishments mogen niet ontbreken.
Lint, charms, brads, labels...


Close up-je van de labels, ik zag dat ze op de vorige foto niet zo goed te zien zijn.
(alhoewel deze foto ook niet zo scherp is, hahaha)


En als klap op de vuurpijl nog een paar leuke afdrukjes van Magnolia.

Wat moet je doen om kans te maken op deze verjaardagscandy?

1. Je moet volger zijn/worden
2. De bovenste foto op  de sidebar van je blog plaatsen.
3. Een reactie bij dit bericht achterlaten.
4. Mij een zelfgemaakte kaart sturen.

Want zoals bijna iedere jarige ben ik dol op verjaardagspost!
En zeker als het een zelfgemaakte kaart is! 
:-D

Dus wil je meedoen, mag je me mailen (adres staat bij mijn volledige profiel) voor mijn adres.
Ik zou het superleuk vinden als je meedoet!

Aangezien deze maand al een vrij drukke maand is en mijn verjaardag op Nieuwjaarsdag is, heb ik besloten dat de "sluitingsdatum" 15 januari zal zijn. 
16 januari  zal ik de winnaar bekend gaan maken.

Dan heb je dus nog anderhalve maand om je best te doen voor deze candy (en de kaart voor mij).

Ik ben heel erg benieuwd...
Succes!

Liefs, San

27 opmerkingen:

chantal zei

San,
Natuurlijk wil ik jou een zelfgemaakte kaart opsturen.
Ik mail je voor je adres;
PS: ziet er een superleuke candy uit
Chantal

Joke zei

Hoi San, Wat een superleuke candy. Ik denk dat ik deze keer toch maar wel ga meedoen. Ik hoop dat je dat goed vind. Groetjes.

Saskia zei

HOi,
Wat een leuk idee en wat een leuke candy (ik had hetzelfde idee, ben 1 februari jarig, maar zal maar wat anders bedenken, hihi).
Ik zal je morgen even mailen en je candy op mijn blog zetten.
Groetjes Saskia

Katootje55 zei

Hoi Sandra, Natuurlijk doe ik mee.. Toevallig ben ik zelf ook op 1 januari jarig, alleen nog meer AUW!! (Word 57). Volger was ik al en jouw candy komt in mijn sidebar.. Ik stuur je zo een mailtje om je adres te verkrijgen.

Groetjes, Toos

GerJanne zei

Ha die San,

hoezo kunnen we geen gebak komen eten op je verjaardag?? ;-))

Ik doe mee, hoor. Ik weet hoe leuk het is om een zelfgemaakte kaart te krijgen! En je candy is super!!
Groetjes !

GerJanne

Matawi zei

Hallo sandra,

Wta een vereselijk leuke candy!!!
Ik doe ook heel graag mee! Mail je me je adres?
Dan moet ik nu wel heel erg mijn best doen hé, naar een prof een kaart sturen ;-). Spannend...
Maar leuk!!!

Liefs Tamara.

Simone zei

San,
Ik hoop die taart te komen eten, 1 week na je verjaardag, als dat jou nog steeds uitkomt?
En een kaartje krijg je ook! Die hoop ik te sturen... (als ik 't door alle hectiek van onze eigen jarige niet vergeet!)
Een hele leuke candy heb je uitgekozen! De gelukkige heeft geluk!
Sim ♥

corry'kaart zei

hoi sandra
wat heb je een prachtige candy samengesteld, waar ik dus heel graag aan mee wilt doen,volger was ik al en een kaartje sturen doe ik met liefde
groetjes van corry

Christine zei

Hallo Sandra,
Ik wil graag meedoen en je candy staat al op mijn blogje hoor!
Liefs
Christine

Crealett zei

Hoi Sandra, ik doe graag mee met je candy.
Ik zal de link op mijn blog plaatsen met foto.
Ben nu ook volger van je geworden.

Ik verloot zelf ook een candy bij 35 volgers, dus mocht je mee willen dingen, hoop ik dat je volger van mij wordt.

Groetjes, Alette

Crealett zei

Hoi Sandra, graag ding ik mee naar je leuke verjaardagscandy. Ben volger van je geworden en heb je candy (met foto) op mijn blog geplaatst. Heb je net ook gemaild voor je adres.

Ik verloot overigens zelf ook een candy (bij 35 volgers). Dus mocht je mee willen dingen, neem dan es een kijkje op mijn blog: www.crealettescreations.blogspot.com

Groetjes, Alette

Monique zei

Hallo Sandra,
Wat een leuke candy! Graag wil ik meedingen hoor!
Volger ben ik al een heel tijdje en de link staat op mijn blog!
Het kaartje is in de maak!
grtjs
Monique

Francisca zei

Hoi sandra,

wat een super leuke Candy.Ik ga een kansje wagen.En je een kaart sturen natuurlijk.

Groetjes Francisca

sjouks kaarten zei

Ik heb de afbeelding op mijn blog geplaatst.
Ik stuur je nu een berichtje...
Het enige wat ik nog moet doen is om je adres vragen en jouw een kaartje sturen.

Ik doe mee!
Leuk!

Groetjes Sjoukje

Liberta zei

Wat een vet leuk idee Sandra.
Ik ga mijn best doen voor een eigen gemaakte kaart.
Pfff hoop dat ik er nog tijd voor heb.
Iedereen wens ik veel succes.

Liefs, Lieb

Simone zei

Je kaartje gaat vanmiddag op de post wanneer ik Eyva bij haar vriendinnetje ga halen... En je foto staat op m'n blog! Had je nog nagedacht over de tekst? Nog ideeen/reacties opgeborreld vanuit je binneste?
Nog maar 4 nachtjes slapen! Hoeveel kaartjes kun je eigenlijk kwijt?? :P <3 Sim

Saskia zei

Hoi,
Nou eindelijk is mijn mail voor je adres verstuurd, als ik je adres heb dan gaat de kaart op de bus, hoop dat die dan op tijd binnen is.
Groetjes Saskia

SandraW zei

Wat een leuke kaarten heb ik al mogen krijgen! En er zijn er nog wat onderweg, leuk!
Voel me nu al jarig, hahaha!

Dank jullie wel voor je enthousiasme en de kaarten, super!

Liefs, San

Simone zei

Zal ik de 9de helpen jureren?? :P

SandraW zei

Graag, hahaha! Ze zijn allemaal errug leuk... :-D

carol zei

Hoi Sandra

Mail voor je adres is onderweg

groetjes Carol

Divinity zei

linked up on my blog. thanks for the chance :)

Johanna Visser zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooi feest van. Ook nog eventjes de beste wensen voor 2012 en heel veel freubelplezier. Wil graag een poging wagen voor deze mooie candy. Vooral de magnolia afdrukjes vind ik geweldig.

Liefs Johanna

Durvina zei

Nog van Harte met je verjaardag!
En wat een leuke candy, ik ga lekker voor jou aan de slag!

liefs, Durvina

Ingrid zei

Hoi Sandra,
Ik las je reactie onder het blog van zo-wie-zo, las dat je ook uit Apeldoorn komt. Vind dat leuk om dorpsgenoten met dezelfde hobby tegen te komen. Daarom ben ik volger bij je geworden.
De candy is heel leuk, maar doe niet mee, tijdgebrek om een leuk kaartje te maken.

Groetjes Ingrid

Ingrid zei

Nog een keer, klik op publiceren, en zie niets verschijnen. Ik las je reactie onder het blog van zo-wie-zo, dat je uit Apeldoorn komt. Vind het leuk als dorpsgenoten elkaar te volgen. Ik ben volger bij je geworden, ik doe niet mee voor de candy. Tijdgebrek om een leuk kaartje te maken.

Groetjes Ingrid

Pia zei

Hoi Sandra,

Ik doe mee hoor met je candy.
Zou het leuk vinden als je ook met mij candy meedoet.
Groetjes,
Pia