Volgers

woensdag 11 januari 2012

65


Vandaag een kaartje voor mijn tante, die a.s. vrijdag 65 wordt.
De basis is een grijs cardstock uit eigen voorraad. 
Daarop heb ik designpapier van Papermania opgeplakt.
Het afdrukje is van een stempelset van Fizzy Moon ("Thanks a Bunch") en heb ik ingekleurd met de Copics.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Beer: E35-E31
Bloemen/Knoop: RV93-RV91
Groen: YG95
Blauw: BG10-BG000


De tekst is van Stampin' Up en heb ik uitgeponsd met 2 ponsen van SU, erg handig!
:-)
Het getal "65" komt bij Inkerbell Stamps vandaan en heb ik ook uitgeponsd met ponsen van SU.
Lint komt van mijn lieve vriendin Simone
net als de prachtige ZELFGEMAAKTE bloemen die ik van haar heb gekregen en waarvan ik er 1 op de kaart heb gebruikt!


Lieve Sim, ik ben er superblij mee en ze zijn echt prachtig!
Dank je wel!

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden, én van de bloem van Simone.
:-D

En ik wil graag mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, hopelijk vinden jullie wat inspiratie hier, zoals ikzelf ook veel inspiratie vind bij andere blogs.

Fijne dag voor iedereen!
Ik mag vanmiddag en vanavond aan het werk.
Maar straks nog even heerlijk lunchen met mijn gezin, manlief heeft (zoals elke woensdag) "papa-dag" vandaag.
:-D

Liefs, San

12 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Heel leuk kaartje Sandra, mooi ingekleurd!
Groetjes, Yvonne

Matawi zei

Wat een prachtige kaart!!!
Schitterend gedaan!

liefs Tamara.

Erma zei

Met deze kaart zal je tante wel erg in haar nopjes zijn; wat een beauty!! Die zelfgehaakte bloem is errug mooi, past er ook leuk bij!

groet, Erma

Anneke. zei

Wa=t een schatje en wat een leuke bloem. Je tante zal hem ook vast mooi vinden.
Groetjes Anneke.

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje en die bloem is prachtig!
Groetjes Sjoukje

Ingrid zei

Leuke kaart, de kleurencombi is heel mooi.

Groetjes Ingrid

Annette zei

Prachtige bloem, leuke beer! Super!
xoxo Annette

corry'kaart zei

hoi sandra
een erg leuke en lieve kaart en vooral die bloem is super!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

wat een dotje ! mooi en lief kaartje
grtjs, martina
x

GerJanne zei

Hoi San,

als ik dit schrijf ben je aan het werk. leuk om reacties te vinden als je uitgewerkt bent of wakker wordt.
Ik vind je kaart erg lief! Ik houd wel van die niet te volle kaarten. De bloem van Simone is geweldig!! Staat er heel mooi bij!
Groetjes en tot blogs,

GerJanne

p.s. misschien kom je ook eens bij mij kijken? Of doe je dat wel eens zonder dat je volger bent?

Christine zei

Wat vind ik dit mooi Sandra! Ik hou ook zo van beertjes dus voor mij kan ze niet meer stuk. Ook mooi ingekleurd meid!
Liefs
Christine

SandraW zei

@Gerjanne: ik kijk wel eens bij jou, maar kom er vaak niet toe te reageren, sorry...

Liefs, San