Volgers

woensdag 25 januari 2012

Babykaart


Vandaag een babykaart op het programma.
Met de nieuwe stempel die ik voor mijn verjaardag heb gekregen van de kinderen.
Ik vind dit gezin een keertje wat anders dan de "standaard" baby-stempels, leuk voor de variatie!
:-D
De basis is een kant-en-klare kaart, in de kleur vanille met linnenstructuur.
Designpapier komt van een papierblok (merk weet ik even niet uit mijn hoofd...).
Stempel is gemat met cardstock van Stampin' Up (Chocolat Chip) en daaronder een stuk van het basis cardstock, beiden uitgesneden met Nestabilities en mijn BigShot.


Het afdrukje is ingekleurd met (of course) mijn Copics.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Huid: E53-E51-E50-RV10

"Mama": 
Haren: E43-Y21-E42
Kleding: YG11-YR07-YG63

"Papa":
Haren: E27-E25-E23
Kleding: B97-B93-E23

"Baby":
 RV66-RV63

"Beer": 
E25-E23-RV10-RV66-RV63

"Kinderwagen":
 Y21-C9-C5-RV66


Het lint, de roosjes, de brads en de bloemenkernen (stervormig)  komen uit mijn eigen voorraad (winkels/webshops onbekend).
De parels zijn van Stampin' Up en het bedeltje komt bij Jane Creative vandaan, zij heeft zoveel leuke bedels en heel veel keuze.


Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties op deze "net-iets-anders-dan-anders-geboortekaartje".

Een fijne dag gewenst en tot de volgende keer!!!

Liefs, San

12 opmerkingen:

Matawi zei

Schitterend gedaan!!!

Liefs Tamara.

Charlotte zei

Hoi Sandra! Je hebt gelijk, dit is geen standaard-baby kaart, zowel in afdrukje als kleuren (bruin - een gewaagde keuze!) maar ze wel heel leuk geworden! Is eens iets anders en zal de ouders zeker opvallen en plezieren.
Groetjes,
Charlotte

Margo zei

Superschattig kaartje Sandra !
Je stempeltje is inderdaad heel erg leuk !
Liefs
Margo

corry'kaart zei

hoi sandra
dit ziet er zeker eens heel wat anders uit dan een standaard babykaart maar vind het geweldig mooi zowel de digi en het papier wat je gebruikte!
groetjes van corry

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra.
Ik herinner me nog dat je deze stempel aan ons liet zien. Wat een super schatje is het nu je hem opgevrolijkt hebt. Heel teer en lief. Kanp hoor. Dat bedeltje is ook helemaal geweldig. Leuk he hoe er zo van alles te krijgen is om kaarten op te pimpen :) We boffen :)
En het stelletje die dit kaartje krijgt, gaan ook helemaal boffen. Er zit een hoop vitamine L (liefde) in. Love it!

Inky hugs, Pauline

GerJanne zei

Oh wat een lief kaartje!
Schattig gezinnetje en prachtig ingekleurd.

GerJanne

Ingrid zei

Wat een leuk kaartje. Ik moet ook nodig wat verzinnen, mijn collega is over 4 weken uitgeteld.

Groetjes Ingrid

Liberta zei

Wat is ie leuk Sandra.
Enig zo met het hele gezin.
Erg mooi ingekleurd ook.

Liefs, Lieb

martina's kaartjes zei

wat een schatje ! mooie afbeelding ! leuk kaartje
grtjs, martina
x

Christine zei

Wat een leuk paartje! Ik vind het stempeltje helemaal super!
Liefs
Christine

Wenda zei

Wat een liefers is het geworden Sandra en het is inderdaad weer eens iets anders.

Liefs Wenda

Karen Howard zei

Wow, fabulous coloring on the image and what cute embellishments!