Volgers

dinsdag 3 januari 2012

Een nieuw jaar...


... dus tijd voor een nieuw kaartje!
:-D

Deze heb ik gemaakt voor de verjaardag van een lieve vriendin van ons.
Zij is 30 december jarig en heeft hem al gehad, dus kan ik hem rustig laten zien hier.
Cardstock is van Stampin' Up (Pumpkin Pie) en het designpapier komt van een paperblock van KaiserCraft (Bubblegum Hills Collection).


Het afdrukje is een Magnolia die al heel lang op mijn verlanglijstje stond en heb ik (of course)  ingekleurd met mijn Copics.

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haar: E43-Y21-E42
Blauw: BG000-BG10-BG0000
Oranje: YR07-YR04
Groen: YG63-YG23
Roze: RV11
Bruin: E25-E23
Achtergrond: W1-W00


Dit labeltje komt uit hetzelfde paperblock als het designpapier en hier heb ik de tekst  van Stampin' Up op gestempeld.
Lint-roosjes-parels komen uit eigen voorraad.
Ik word er zelf wel vrolijk van, van deze kaart!
:-D

Gisteren op het blog van Dutch Magnolia Lovers gelezen dat ik random winner ben geworden van de 22e challenge!
Ben helemaal blij!
:-)))
Met deze creatie:


En dit heb ik gewonnen:


Ben erg benieuwd wat ik ermee kan gaan maken, het is 15x5 cm groot. ;-)
Mijzelf kennende verzin ik er vast wel wat mee, hahaha!
Ben er in ieder geval erg blij mee!

En verder groeit mijn stapel kaarten voor de candy gestaag door en hebben zich ondertussen al weer nieuwe kanshebbers aangemeld.
Erg leuk en gezellig!
:-D

Mijn verjaardag is rustig verlopen, maar wat wil je ook met zo'n rare datum, hahaha!
Van Ruben en Marit heb ik een Scor-Pal (yesss!!!) en 4 stempels gekregen:







En van Dirk, mijn ouders en mijn beste vriendin en haar man heb ik een financiële bijdrage gekregen.
:-D

Maar zaterdag vier ik mijn feest, dan weet ik namelijk zeker dat iedereen kan, hahaha!
Ik heb ooit eens mijn verjaardag op 1 januari zelf gevierd, maar er kwam bijna niemand... Dus dat doen we nooit weer, hahaha!
Ik vier het standaard het 1e weekend erna, dus a.s. zaterdag is het zover.

En tot slot wil ik jullie allemaal een gelukkig, gezond en liefdevol 2012 wensen!
Met heel veel creatieve uitspattingen en gezellige blogposts!
We maken er een mooi jaar van samen!

Liefs, San

13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ik wens je langs deze weg alsnog een hele fijne verjaardag, maar met de blogpost hierboven te lezen, zal dat waarschijnlijk niet zo moeilijk zijn hahaha... geniet en nog een dikke proficiat met je challenge winning en je kaartje, leuk, fris en lente... als ik buiten kijk hmmmmm =)
grtjs, martina
x

Saskia zei

Wat een leuk kaartje is het geworden. Leuk idee de blosjes op de wangen met RV10 ziet er mooi uit, heb ik nog nooit gedaan maar wie weet komt dat ooit nog (moet hem alleen eerst nog kopen, hihi).
De prijs die je gewonnen hebt is een leuke label die je kunt dubbelvouwen, heb ze al gezien in de winkel, ziet er leuk uit, dus komt vast goed.
En wat heb je mooie dingen van je kids gehad en eindelijk de scorpal, is zo handig, leuk hoor.
Verder nog veel plezier zaterdag.
Groetjes Saskia

Pia zei

Proficiat nog met je verjaardag en de prijs die je hebt gewonnen.
Verder heb je een hele mooie kaart gemaakt en de stempel vind ik ook zo mooi ingekleurd.

Groetjes,

Pia

Simone zei

Nogmaals van harte meid!
Een heeeeele leuke kaart.. en leuke kadootjes ook :) Dat worden nog meer leuke kaartjes!
Verwennerij alom.. veel plezier zaterdag! Ik kom maandag jureren.. moet ik nog iets speciaals aantrekken hiervoor?? :P

SandraW zei

@Sim: je beste jurk natuurlijk, hahaha! ;-)

Dank jullie wel voor alle lieve reacties! Waardeer ze zeer!

:-D

Liefs, San

Erma zei

Gefeliciteerd..........nog met je verjaardag en het winnen van de prijs!!

groet, Erma

corry'kaart zei

hoi sandra
nog van harte gefeliciteerd en dan ook nog een mooie prijs winnen,je geluk kan niet op!
en dan zoveel leuke dingen krijgen,nou ben reuze benieuwd wat je hier allemaal mee gaat maken:-)
maar dit kaartje vind ik al super leuk in die frisse kleuren en die felle oranje strik,helemaal geweldig!!
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi San,

nou, jouw jaar begint helemaal super. Natuurlijk elk jaar met je verjaardag, maar nu ook nog met het winnen van een prijs! Proficiat!!
Je kaart vind ik heel fris. Zal je vriendin ook wel gevonden hebben tussen al de kerstkaarten even heel wat anders.

Ik wens je alvast een supergezellige verjaardag a.s. zaterdag. En ik ben benieuwd wat voor mooie kaarten we te zien krijgen met je nieuwe stempels....

Groetjes,

GerJanne

Christine zei

Mooi en fleurig kaartje! Leuk dat je zo'n toffe prijs won maar het is verdiend hé! En dan ook nog plezante cadeautjes voor je verjaardag, geniet ervan Sandra!
Liefs
Christine

sjouks kaarten zei

Wat een vrolijk kaartje!
Dus het nieuwe jaar ook al begonnen met een prijs, gefeliciteerd!
Leuke cadeautjes heb je gehad voor je verjaardag!
Groetjes Sjoukje

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Ook nog ff leuk om je te feliciteren op je blog. Je kaartje is ook super mooi. Ik hou van oranje en paired with the other colours steekt het zo heerlijk af. Prachtig. Echt super lief gedaan. Wat een mooi plaatje is het ook Magnolia met die lepel..Zo kneuterig. Ja je hebt haar echt recht gedaan :)

Heel veel liefs van Pauline

anne's kaarten zei

Blij dat ik je blog heb ontdekt.
Je maakt hele leuke kaartjes en ik kom zeker nog terug!

SandraW zei

@Anne: wat leuk dat je mijn volger bent geworden! Gezellig!
Ik hoop dat je veel inspiratie kunt vinden hier.

Liefs, San