Volgers

dinsdag 17 januari 2012

Eindelijk...


Ja hoor!
Na lang beraad, bloed-zweet&tranen en heel veel nadenken ben ik er eindelijk uit...


Ik heb helaas 1 persoon moeten "gediskwalificeren", omdat mijn foto niet in de sidebar stond.
Dus bleven er 15 gegadigden over.
Van deze 15 heb ik de 4 mooisten eruit gezocht:


Na lang beraad en overleg met manlief heb ik besloten dat:
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....

de winnaar van deze candy is.


Haar kaart is bijzonder van vorm, mooi ingekleurd en erg vrolijk.
Zoals ze schreef, heeft ze deze kaart gebaseerd op de kleuren van mijn blog en ook een vlinder erop gedaan, omdat deze diertjes een speciale betekenis voor mij hebben.


Wil je mij je adres even mailen, Saskia?
Dan kan ik je de candy opsturen.


Aangezien de keuze erg moeilijk was voor mij, heb ik besloten nog een klein extraatje weg te geven 
en die is voor de mooie kaart van: 


Je bent een goede nummer 2, meid!
Mail je mij ook je adres even?



Verder wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor de onwijs mooie kaarten die jullie me gestuurd hebben!
Stuk voor stuk zijn ze prachtig, de een nog mooier dan de ander.
Superlief dat jullie de moeite hebben genomen om iets moois voor me te maken en ik ga ze allemaal goed bewaren!

Wens ik jullie nog een fijne avond toe en deze week post ik nog een creatie van mijn hand.
Wordt ook weer een tijd!

Liefs, San

p.s. ik voel me vandaag gelukkig weer wat beter!

7 opmerkingen:

Liberta zei

Wauw die wauw San wat cool dat ik de tweede ben en dat je nog een klein prijsje weg geeft wat ontzettend leuk.
Saskia van harte met je prijs het is een pracht van een kaart.

Liefs, Lieb

Christine zei

Je hebt inderdaad mooie kaartjes gekregen Sandra! Goed dat je je wat beter voelt en ik kijk al uit naar je volgende post!
Liefs
Christine

Katootje55 zei

Saskia en Liberta, van harte gefeliciteerd!!
En gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt Sandra...

Groetjes, Toos

Matawi zei

Gefeliciteerd Saskia en Liberta!
wat een schitterende kaarten heb je gekregen zeg!!!
Fijn, dat je je weer wat beter voelt!

Liefs Tamara.

Matawi zei

Gefeliciteerd Saskia en Liberta!
Wat een prachtige kaarten heb je gekregen zeg!!!
Fijn, dat je je weer wat beter voelt.

Liefs Tamara.

Saskia zei

Hoi,
Fijn dat je je weer wat beter voelt, dat is het allerbelangrijkste. Wat super dat ik de candy heb gewonnen. Heel erg leuk. Ik stuur je zo even een mail.
Alvast bedankt.
Groetjes Saskia

Charlotte zei

Proficiat aan de winnaars! De kaarten zijn schitterend!