Volgers

maandag 16 januari 2012

Korte uitstel...



Lieve mensen, 
op dit moment gaat het ff iets minder met me.
Zit lichamelijk en emotioneel wat minder in mijn velletje en heb weinig zin en energie om iets te doen.

Vandaar dat ik de uitslag van de candy nog even uitstel.
Ik hoop morgen weer genoeg energie te vinden om uitgebreider te posten en om de winnaar bekend te maken van de prachtige creaties die mij toegestuurd zijn.

Dus neem het me niet kwalijk, morgen hoop ik dat het beter met me gaat...

Liefs, San

9 opmerkingen:

GerJanne zei

Hey San, neem de tijd! Die candy loopt niet weg, hoor. Denk aan je,

Groetjes,
GerJanne

Jolara zei

heel veel sterkte, hoop dat je je snel wat beter voelt ! dikke knuffels Joyce

Mieke zei

Veel sterkte, hopelijk voel je je snel weer beter xxx

Johanna Visser zei

Hoi Sandra,

Jammer om te lezen dat het niet zo goed met je gaat. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Zorg goed voor jezelf.

Liefs Johanna

Johanna Visser zei

Hoi Sandra,

Ik hoop dat het snel weer goed met je gaat. Zorg goed voor jezelf.

Liefs Johanna

Christine zei

Geen probleem meid! Hetgeen momenteel echt belangrijk is, dat ben jijzelf!
Liefs
Christine

Saskia zei

Hoi,
wat vervelend dat je je even wat minder voelt. Kan me voorstellen dat je hoofd dan nu even niet naar een candy staat. Zorg goed voor jezelf. Wij wachten wel hoor.
Groetjes Saskia

Katootje55 zei

Heel veel sterkte gewenst, Sandra. Je eigen gezondheid is veel belangrijker!!
De candy, dat komt nog wel...

Groetjes, Toos

sjouks kaarten zei

Beterschap!
Ik wacht wel....
Groetjes Sjoukje